Als ik in rh 7.2 inlog met mn root account krijg ik de melding dat ik 1 nieuwe email heb. Hoe kan ik deze lezen? Volgens mij heeft het wat te maken met sendmail. Zoja hoe kan ik dat verder instellen??
Met een emaillees-programmaatje :-)Op Sunday 28 October 2001 14:53 schreef ybraat het volgende:
Als ik in rh 7.2 inlog met mn root account krijg ik de melding dat ik 1 nieuwe email heb. Hoe kan ik deze lezen?
Zoals : kmail, mutt, pine, balsa ...
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Typ gewoon 'mail' in (zonder de ''s). 't <n>' is een message nummer bekijken, 'd <n>' is een message verwijderen, <n> = message nummer, als het goed is krijg je een lijstje aan het begin..
Expanding the inexpandable
adduser [naam] doet het beter :-)Op Sunday 28 October 2001 15:17 schreef ybraat het volgende:
Oh jah nog ff een ander vraagje hoe voeg je een user toe? ik d8 dat het was met "addusr [naam]" maar dat is het niet wat dan wel?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Tipje voor de volgende keer:Op Sunday 28 October 2001 15:17 schreef ybraat het volgende:
Oh jah nog ff een ander vraagje hoe voeg je een user toe? ik d8 dat het was met "addusr [naam]" maar dat is het niet wat dan wel?
Tik gewoon "add" in en ga je vervolgens helemaal uitleven op je Tab-toets (2 maal), je krijgt dan automatisch je keuzes te zien. Deze completion wordt voor een heleboel doeleinden in Linux gebruikt.
moto-moi:
*proest*Officieel Jotti-fan
Pagina: 1