Tv-kaartje gekocht......alleen het werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:

• NoXiT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 16:07
Ik heb een Tv kaartje van Pinnacle systems gekocht. Studio PCTV pro. Systeem vereisten: 200 mhz pentium 2, 32 mb ram, en 8 mb video geheugen. Ik heb em in een andere pc gestopt, die slechts 133 mhz pentium is, 64 mb ram, en 4 mb video geheugen. Nu heb ik een voodootje erbij en die is geloof ik 12 mb. Monster 3d 2 kaartje. Het kaartje geeft geen problemen alleen het programma wel. Als ik dus het proggie opstart waarmee je tv kunt kijken (PCTV vision) dan blijft het ALTIJD hangen, maar ook weer telken ergens anders. Omdat hij nog geen kanalen geinstalleerd heeft in het begin stelt het proggie voor dat hij die ff automatisch gaat zoeken. Ik klik op start en dan gaat ie zoeken. En meestal blijft hij in het zoekprocess dan hangen. (en dan ECHT hangen, alleen de RESET knop werkt nog :( ) Nou is mijn vraag eigenlijk wat er nu het probleem is. Want ook bij een soort test proggie dat er bij zit, zegt dat met "de huidige instellingen (resolutie, kleurenaantal en vernieuwingsfreq)" het gewoon niet gaat lukken. Dan zet ik em op 800*600 en 16 bit kleuren met 60 hz en dan haalt ie de test wel dus ik neem aan dat hij dan eigenlijk ook zou moeten werken.

Ik gebruik win 98 en mijn vraag is wat er nu fout gaat....

bvd

Verwijderd

Probeer 'm in een snellere pc... die systeemvereisten zijn er niet voor niets.