Toon posts:

cd-r foutje: stukje herschrijven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
daarnet heb ik een audio cd geschreven op een TDK CD-R80 (700meg, certified to 16x). Dus ikke lekker op 16x, geen testschrijven, geen cache.

Ik had dat al gedaan met 12x op gewone 650meg schijfjes. brander = Plextor 16/10/40.

Nu is heel de cd perfect, behalve track #1. Daar zijn de eerste 40s ofzo in orde, en dan hoor je een soort flits ofzo, ik weet niet goed hoe je het moet beschrijven, en dan is het stil gedurende de rest van het liedje. Dus de tijd klopt, alleen hoor je niets. Vanaf nummer2 gaat alles weer zoals het hoort.

Is het mogelijk om dat ene liedje te vervolledigen ofzo, of te herschrijven?

bedankt iig!
Thomas

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

nope.

technisch onmogelijk...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

16x audio
dat is wel heel erg veel
ik haal maar 2x audio ;)

Verwijderd

mmm dan is de cd gewoon mislukt. weg pleuren en opnieuw fikken. 16x moet makkelijk kunnen doe ik altijd

Verwijderd

Topicstarter
ik schrijf meestal audio op 8x of 12x. Maar ik denk. fok it. geen zin om te wachten.

dan laat ik het zo, en schrijf ik die eerste track wel ergens anders op.
bedankt

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-04 11:46
data cd's hebben error correction (cd-rom) audio cd's niet, en hoe sneller je ze schrijft, hoe minder kwaliteit

Verwijderd

Hmm, van server mp3's realtime decoded en op 24x geschreven, klinkt anders perfect. Geen hik pop of wat dan ook.

RGZ

MASH
Pagina: 1