Logitech dual optical

Pagina: 1
Acties:

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 16:06
Ik wil graag een nieuwe muis.
een opticaltje lijkt me wel wat.
[img][url="http://www.logitech.com/lang/global/images/productov2820.gif"]http://www.logitech.com/lang/global/images/productov2820.gif[/url][/img]
is deze muis goed?

Verwijderd

ja. hij is goed.

• oscardt
beter dan de andere voorgaande opticals?

Verwijderd

Two optical sensors deliver maximum speed and accuracy
Intelligent tracking on a variety of surfaces
No ball: no sticking and no hassle
Contoured shape for maximum comfort and control
5-year guarantee
Ik ga hem binnekort ook halen :)

Verwijderd

Die ga ik ook binnenkort aanschaffen :)

Ziet er bijzonder geil uit! :9~

Verwijderd

Je kan trouwens search gebruiken, er zijn genoeg topics die erover gaan met uiteraard meningen van tweakers :)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

maar het betekend NIET, dan je 2 rode lampjes hebt!

/dev/null

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Op Sunday 28 October 2001 17:46 schreef I_Stealth_I het volgende:
maar het betekend NIET, dan je 2 rode lampjes hebt!
Laat dat nou net de reden zijn waarom ik zo'n ding WEL zou willen. :)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb gister zo'n logitech optical mousje gekocht (die kleine blauwe met die silver knoppen) En daar stond ook op de doos 2X optical. Maar er zit maar 1 lampje in die sneller en scherper scant met een resolutie van 800 DPI (zal wel 2 keer zo scherp zijn)

edit: laten kopen :)

/dev/null

• oscardt
kan je er ook goed mee gamen?

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 20:47

Theuno

Da Devil Crew

Met die dual optical zeker wel
diez goed strak

Jammer dat ie nog niet cordless is..

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 18:08 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ik heb gister zo'n logitech optical mousje gekocht (die kleine blauwe met die silver knoppen) En daar stond ook op de doos 2X optical. Maar er zit maar 1 lampje in die sneller en scherper scant met een resolutie van 800 DPI (zal wel 2 keer zo scherp zijn)

edit: laten kopen :)
edit:

o je hebt die optical, ja die is idd. niet met 2 sensors, maar wel dubbel zoveel DPI.

Maar over die echte dual optical: er zitten dus WEL 2 scanners in, maar 1 lampje om te verlichten, het lampje scanned niet. Er zit een verticale en een horizontale scanner in en die staan dus los van elkaar.. maar idd. maar een lampje, wat had je dan gehoopt :(

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Toch lijkt het net alsof er 2 lampjes inzitten, maar dit zou ook kunnen komen door spiegeltjes ofzo...

Bram Beneken Kolmer

• oscardt
Op maandag 29 oktober 2001 21:42 schreef Hawk het volgende:
Lees dit es door: http://www.tweakers.net/nieuws/19012
bedankt! ik had er overheen gelezen bij tweakers |:(

Verwijderd

WANNEER KOMT DIE NOU EENS EINDELIJK UIT!!!! :(

Ik blijf maar de leverancier bellen en iedere keer is het er niet! Ga toch denk ik de MS dingetje aanschaffen!! :(

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

offtopic:
Wederom tipje voor degenen met een optisch piepertje dat schokt bij lage en hoge snelheid. Leg er een egaal wit vel papier onder (uit je printerlade). Evt. vastplakken met tape. Werkt als een tiet.

Forget your fears...
...and want to know more...

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 17:09

dollarman

Travel is my game

Ik heb die mouseman dual optical nu zo'n weekje. Zeker een heel fijn muisje. Ik dacht dat het model minder fijn zou zijn dan m'n draadloze mouseman met bal. Maar dat viel gelukkig heel er mee.

Hij heeft wel degelijk 2 apparte ledjes die knipperen en hij is een stuk nauwkeuriger dan m'n oude optische muis van logitech.

Zeker een aanrader. Alleen het draadje is nog een nadeel. Maar hij is toch voor aan de laptop dus dat boeit niet.

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een logitech optical trackbal muis aangeschaft! aanradertje!

Verwijderd

ik vind het wel een goede marketing truc dat dual optical. net alsof je dat echt nodig hebt. een normale optical is toch al snel genoeg zelfs voor shooters?

Verwijderd

foray:
idd zo dacht ik ook.. nix mis met mijn huidige opti?

Verwijderd

mijn mening:

de nieuwe ms is beter. Waarom? betere tracking, betere ergonomie, betere drivers. Nadeel heeft ie ook namelijk dat ie een stuk duurder is.

Oh ik heb ze btw alle 2 getest dus ik weet waar ik over praat ook als is het natuurlijk zo subjectief als de pest.

/edit... reactie op foray nee beweeg je muis maar eens heel snel heen en weer dan zie je wat er fout is aan 1e generatie opticals.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:42 schreef dollarman het volgende:
Ik heb die mouseman dual optical nu zo'n weekje. Zeker een heel fijn muisje. Ik dacht dat het model minder fijn zou zijn dan m'n draadloze mouseman met bal. Maar dat viel gelukkig heel er mee.

Hij heeft wel degelijk 2 apparte ledjes die knipperen en hij is een stuk nauwkeuriger dan m'n oude optische muis van logitech.

Zeker een aanrader. Alleen het draadje is nog een nadeel. Maar hij is toch voor aan de laptop dus dat boeit niet.
Waar heb je zo'n muisje kunnen aanschaffen en voor hoeveel als ik je dat mag vragen?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:41
Op dinsdag 13 november 2001 02:32 schreef SuB het volgende:
/edit... reactie op foray nee beweeg je muis maar eens heel snel heen en weer dan zie je wat er fout is aan 1e generatie opticals.
De muizen met 1 optische sensor die nu te koop zijn, zijn al de 2e generatie optische muizen
Pagina: 1