Toon posts:

backup savegames black & white terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een backup gemaakt van de profiles van black & white, waar dus ook de savegames bijzitten van alle spelers. Na een format wilde ik ze weer terugzetten, door ze gewoon naar de map profiles te kopieeren, maar het werkt niet :'(

Kan iemand me hierbij helpen of ben ik ze definitief kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik had hier ook problemen mee, en toen ze eindelijk werkte was mijn creature in een keer zwart :( . Maar daarna had ik het opnieuw gedaan en toen ging alles wel goed. Herinstalleer het spel, begin het spel opnieuw en maak een save aan. Pleur nu je saves die je nog had in de dir van je nieuwe save, start het spel, ga naar load, en als het goed is staan ze daar dan. Als je deze nieuwe save niet aanmaakt werkt het volgens mij niet dus dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thnx ga gelijk ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was laatst in de derde wereld
liep dat ding steeds vast als ie savede
boze ik.........
naja tog ni zo'n superspel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nu is je creature alleen al z'n kennis kwijt, dus wat heb je aan die savegames als ie toch alles opnieuw moet leren?

Om die terug te zetten moet je dat bestand uit je scripts\CreatureMind dir hebben

Het heeft meestal een naam als C23ut235.erc
Elke profile heeft z'n eigen file (allemaal in die dir). Het idee is dat je de gebackupte file naar die dir moet kopieren (waarschijnlijk niet eens overschrijven omdat die namen random worden gekozen), en dan in het register naar die file zoeken. Daar moet je dan de naam van de oude creature mind neerzetten die je zojuist hebt gekopieerd, en hopla, hij weet alles weer :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat terugzetten werkt idd nu wel, maar als ik t goed begrijp heb ik daar nog geen reet aan, want m'n creature is nou al z'n "geheugen" kwijt :(:(:(.

Nou ja volgende keer beter dan maar, anyway thnx for replies
Pagina: 1