Toon posts:

Cordless optical muizen....

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zou graag een leuke muis willen aanschaffen (draad- en balloos) maar ik weet niet zo goed welk merk ik moet nemen, logitech en Microsoft schijnen wel leuke muizen te verkopen, maar bij ons in het dorp zei de verkoper tegen mij dat Qware ook wel een goed merk was. De prijs van deze muis lag echter een heel stuk lager dan die van Logitech en Microsoft :?.
(Logitech 180, microsoft 180 en Qware 70)
Het is heel vreemd, maar ik heb eigenlijk vrij weinig vertrouwen in een goedkoper computerproduct, dat zal wel aan mij liggen.

Oja, ik ben links, en ik be op zoek naar een muis voor zowel links als rechtshandigen... :)

Verwijderd

logitech

die zijn heilig voor me qua muizen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
hangt er vanaf wat je wilt

logitech kan op ps/2 en usb
microsoft alleen usb

verder weinig tot geen cerschil, ik heb zelf de microsoft intellimouse explorer (Wireless) leuk ding, al vindt ik hem wat 'zwaar' in de hand, maar das wennen denk ik (heb hem pas 2 week)

A wise man's life is based around fuck you

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Volgens mij ligt de DPI ofzo van dat Qware muisje veel lager, zeker voor zo'n prijs.

Misschien dat die verkoper in 't dorp slecht is gewend.

Verwijderd

Topicstarter
Maar welke muis moet ik nou kopen en wat is er een redelijke prijs voor?

Verwijderd

Die optische van logitech vallen af, want die zijn alleen voor rechtshandigen. Trust heeft er ook een, die is oplaadbaar.

-edit-
linkje naar die trust http://www.kinorama.nl/html/kinorama.cgi?Muizen,1
http://www.trust.nl/products/producthilites.htm?artnr=12328

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op Sunday 28 October 2001 18:09 schreef LuPax het volgende:
Die optische van logitech vallen af, want die zijn alleen voor rechtshandigen. Trust heeft er ook een, die is oplaadbaar.

-edit-
linkje naar die trust http://www.kinorama.nl/html/kinorama.cgi?Muizen,1
http://www.trust.nl/products/producthilites.htm?artnr=12328
Die is 100 gld. Ziet er wel aardig uit. Hoe ziet die Qware er uit?Zelfde als de optical (met draad) van een jaar geleden? Die heb ik ook (andere nam: Dexxa) en die doet het nogsteeds prima

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Pffff, ze hadden maar 2 soorten muizen van Qware : de draad- en balloze en een alleen maar draadloze die ook nog eens oplaadbaar was...
Bedankt voor die tip van Thrust, was ik nog niet opgekomen. Ik zal eens naar prijzen informeren want ik ken de Kinorama niet. Volgens mij is het een fotozaak :?.
Die Thrust AMI 250S ziet er wel gelikter uit dan de 250SX. *D

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
logitech
ZEKER WEL !

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:35
hmmz mijn logitech optical muis doet ut perfect... :)

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

• Zwelgje
mijn microsoft ook prima,

1 ding wat ms goed maakt, muizen en toetsenborden, ik mijn opnie beter als logitech,

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 18:09 schreef LuPax het volgende:
Lees eerst het hele topic, voor je Logitech roept! :o.
Of heeft Logitech ze ook links- en rechtshandig?

Verwijderd

ik heb zelf ook een thrust en is echt super :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 11:34
Ik heb de Lifetec optical/draadloos, is hetzelfde als de Trust en Neolec.
Lekker muisje, bevalt mij uitstekend! En inclusief mooie oplader cq oplaadstation.
En...ik ben ook links, deze ligt prima in de hand en werkt zeer snel en precies. *D
Sommige beweren dat Logitech en M$ hogere resolutie hebben, maar daar merk je in de praktijk helemaal niets van (als het al zo is!).

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Topicstarter
Die Aldi muis? Ik had er een hele slechte review over gelezen, maar als hij in de praktijk wél goed werkt, dan is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen... :)

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 18:45 schreef Revertix het volgende:
Pffff, ze hadden maar 2 soorten muizen van Qware : de draad- en balloze en een alleen maar draadloze die ook nog eens oplaadbaar was...
Bedankt voor die tip van Thrust, was ik nog niet opgekomen. Ik zal eens naar prijzen informeren want ik ken de Kinorama niet. Volgens mij is het een fotozaak :?.
Die Thrust AMI 250S ziet er wel gelikter uit dan de 250SX. *D
de thrust is hetzelfde als de Qware toch???
die thrust is onder 10 merknamen verkrijgbaar, meestal voor 70 piek.. maar EXACT hetzelfde, ze hebben hem bij de Aldi

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 14:44 schreef Vulcan750 het volgende:
Lekker muisje, bevalt mij uitstekend! En inclusief mooie oplader cq oplaadstation.
En...ik ben ook links, deze ligt prima in de hand en werkt zeer snel en precies. *D
Sommige beweren dat Logitech en M$ hogere resolutie hebben, maar daar merk je in de praktijk helemaal niets van (als het al zo is!).
het is zo, beweeg je lifetek maar HEEL snel.. als je veel shooters speelt kun je beter geen aldi muis kopen

• Stemband
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Stemband

Join the Force

Zoals in het nieuws op Tweakers stond Zondag, zijn er net optische muizen getest bij THG.

Tevens staat er een link naar de review van Tom's Hardware. Dit is een aanrader als je je aan het oriënteren bent! Ik heb deze gelezen aangezien ik eveneens op zoek ben en als je dit eenmaal uit hebt snap je er een stuk meer van.
Je hoeft geen technische hoogdraver te zijn om dit te begrijpen. Wel moet je engels spreken ;)

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Logitech... de muis onder de muizen :)

Ik heb hier de Cordless MouseMan Optical en die bevalt SUPER :)

Verwijderd

Let dan wel ff op of je een soort van houder/oplader dr bij heb.
Die zijn vet cool.
Je raakt je muis minder snel kwijt en de baterijen raken niet op :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:43

TheVMaster

Moderator WOS
Op zondag 28 oktober 2001 13:37 schreef zwelgje2 het volgende:
hangt er vanaf wat je wilt

logitech kan op ps/2 en usb
microsoft alleen usb

verder weinig tot geen cerschil, ik heb zelf de microsoft intellimouse explorer (Wireless) leuk ding, al vindt ik hem wat 'zwaar' in de hand, maar das wennen denk ik (heb hem pas 2 week)
Microsoft muis is ook PS/2 (heb er zelf eentje) maar voor mij was Logitech toch heilig que muizen..maar ik moet zeggen dat sinds ik die gratis M$ optical gekregen heb...ik twijfel tussen M$ en logitech muizen... :)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

Verwijderd

soooow..... heb je wel eens met die cordless van M$ gewerkt ligt perfect in de hand maar oei oei wat een lag in die muis. Dan is de oude van logitech met balletje nog beter ( heb bijna elke muis op me werk uitgeprobeerd )

Neem als je cordless optical wil een logi.. die vindt ik nog altijd het beste werken..

Met draadje is het natuurlijk een ander verhaal daar is m$ nu ook steengoed in! :)

• Zwelgje
Op maandag 29 oktober 2001 17:08 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

Microsoft muis is ook PS/2 (heb er zelf eentje) maar voor mij was Logitech toch heilig que muizen..maar ik moet zeggen dat sinds ik die gratis M$ optical gekregen heb...ik twijfel tussen M$ en logitech muizen... :)
microsoft 'wireless' optical is niet ps/2 die kan alleen usb helaas, aangezien de topicstarter 'draadloos' wilde hebben.

Verwijderd

ik heb hier een TRUST (|:( ) en is best leuk. 130 balle, geloof ik....

is met cradle geleverd (IETS WAT LOGITECH OOK HAD KUNNEN VERZINNEN!!!! |:( ) en is ps/2 en USB compatible

werkt best goed. tot sombeetje 1.5 mtr ontvangst

check http://www.kinorama.nl/html/kinorama.cgi?Muizen,1

alleronderste heb ik.... *D *D *D *D

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 14:44 schreef Vulcan750 het volgende:
Design is precies afgekeken van TRUST (ZIELIG!!!! :r :r )
Waarom zie zoiets trouwens nooit bij LOGITECH en MS????

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mijn muisje van microsoft (zie sig) is kapot. Nou heb ik hem natuurlijk al EEN hele week, dus dat hij kapot gaat is logisch |:( :) Nieuwe batterijen erin, maar lampje gaat niet branden. Morgen effe omruilen. Als het muisje eenmaal werkt is het een fijne *D

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:44

Theuno

Da Devil Crew

als het werkt..

das zo'n kopieer en printer uitspraak, als het werkt doen ze het goed...

ja, nou, mijn logitech muizen hebben het nog steeds niet begeve, en mun Gmouse, trust en alles wel !

MS begin ik niet eens aan, ze kenne ook geen software maken, en ik gun ze het monopolie gewoon niet.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Pagina: 1