Wie speelt er nu nog op zijn PSX?

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hey mensen

Ik speel sinds kort weer veel op mijn playstation 1, Gran Turismo 2, Medal of honor 2, Syphon Filter 2, het is gewoon nog hardstikke tof!! Vooral aan GT2 ben ik helemaal verslaafd. :) Zijn er nog meer mensen die nog veel PSX (en GT2 :P ) spelen??

• da_rippah
niemand?? ;(

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb hem laatst aan me zusje gegevens, omdat ik volgende week een ps2 koop.
Daarvoor speelde ik er nog wel regelmatig op. Voornamelijk puzzelgames en zo, altijd wel leuk :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

PSX? ja.... Final Fantasy IX :)

GT2? naah.. ben niet zo'n race games fan..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Tja ik speel hem eigenlijk nooit nee ik ben een beetje te lui om mijn PS1 af te stoffen :) , maar ik speel wel soms op een PS1 emulator, alleen 1 spel ik er regelmatig op en dat is: ISS Pro Evolution 2 :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als ik er 1 zou hebben zou ik er wel op spelen, speel ook nog steeds op mn N64.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 20:22
ik heb een een paar maanden geleden verkocht voor 350,- :) (ik speelde er nooit mee) ik heb nu een GBA en daar speel ik ook nooit meer mee |:(

The devil is in the details.

Verwijderd

Die domme fout om een GBA te kopen heb ik nou ook gemaakt Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/rough/headshot.gif

Verwijderd

Als je PSX spellen spelen op m'n PS2 meetelt: ja. ISS en Suikoden 1 en 2 speel ik nog regelmatig, en onlangs MGS weer eens uitgespeeld.

• da_rippah
Is ff IX al officieel uit dan? Ik heb FFVII een tijdje gespeeld, maar ik vond het een beetje een erg lelijk spel :)
Ik heb trouwens ook gelezen dat er een soort kastje komt dat de graphics van een PSX helderder, scherper en beter maakt (echt waar!), vergelijkbaar met het expansion pack voor de N64.. :9~ dat zou de levensduur nog wel eens even kunnen gaan verlengen.. Het apparaatje ging geloof ik +/- 140 gulden kosten.. eerst ZIEN, dan GELOVEN zeg ik altijd maar.. (maar het zou wel mooi zijn! *D )

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik speel er nooit meer mee. Hij zit weer netjes in de doos en ben van plan hem te verkopen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• da_rippah
Op Sunday 28 October 2001 16:51 schreef geez het volgende:
Ik speel er nooit meer mee. Hij zit weer netjes in de doos en ben van plan hem te verkopen
ps2 gekocht?

• DoDo
  • Laatst online: 08-02 21:30
Ik speel nog wel op mijn psx maar gran turismo 2 wordt je na een tijdje echt gestoord van

Verwijderd

ps1 heeft niet veel nut meer als je een ps2 bezit,je kan met een ps2 de blokkendoos texturen van een ps1 elimineren :)

da's best wel grappug maar het ziet er dan nog niet uit :r

kep er ook nog een staan dat wel, daar parkeer ik m'n kleine neefies achter de hele dag geen last meer van.

kweet nog goed dat ik m'n eerste ps1 kocht bij futurezone(toen nog gameworld) in roterdam voor hou je vast zestienhonderd piek! japanse import niemand wist in nederland wat een pleesteesjen was! opmerkingen zoals....iets voor op de plee ofzo :+
(da's nu wel anders)
mijn zwager een werwoed pc gamer werd zwaar afgebluft door dit polypompje playstation genaamd.
ik moet ook zeggen dat m'n eerste pc (pentium 200 met tseng et 6000 toen topmodel) me zwaar tegen viel...totdat de eerste echte 3d acelerator op de markt kwam de alles verpulverende monster 3d!!! toen begon het er voor mijn gevoel wat meer op te lijken.

In mijn hoofd is rige racer nog steeds mooi maar als ik er nu naar kijk moet ik hard lachen.

niet meer naar kijken dus :)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Heb PS2 gekocht,dus eerst deed ik PSX spellen op de PS2.
Maar nu ik GTA3 heb zit in mijn PSX ISS2 omdat ik een potje voetballen op zijn tijd ook wel leuk vind,en ik te lui ben om steeds de cd's te verwisselen :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zondag 28 oktober 2001 17:08 schreef da_rippah het volgende:

[..]

ps2 gekocht?
Nee dat niet. Ik vind Counterstrike net ietsjes mooier :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Walkman
  • Niet online
Een vriend van me heeft er pas een gekocht, waardoor ik 'm weer een beetje speel...world's scariest police chases, dancegames...Time crisis:Projec Titan =)...maar hij staat minder vaak aan dan m'n dreamcast....

Verwijderd

Ik speel er al een tijdje niet meer op, om precies te zijn niet meer sinds ik m'n DreamCast heb.
Nu heb ik een Nintendo GameCube, Dreamcast en na vandaag een Playstation2, dus nee op de PSX zul je mij nooit meer zien spelen :)

• Creepy

Creepy

Op zondag 28 oktober 2001 16:50 schreef da_rippah het volgende:
Is ff IX al officieel uit dan? Ik heb FFVII een tijdje gespeeld, maar ik vond het een beetje een erg lelijk spel :)
Gameplay boven Graphics he! :)
Ennuh.. FF IX is al een hele poos uit hoor.. en ja.. heb em legaal...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• da_rippah
oh ik heb hem nog niet in de winkel zien liggen..
Maar hij lijkt me wel leuk.. (alleen dat turn-based vechten vond ik nooit echt leuk).. :( maar misschien dat dat hier wat anders is en dus leuker? :9

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zusje speelt nu RPGs op mijn PSX. Zelf speel ik nog steeds ISS Pro Evo 2 op mijn PS2. Dat duurt hopelijk niet lang meer.

Weet iemand wanneer Pro Evo Soccer op de PS2 komt :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Creepy

Creepy

Het lijkt op turn-based.. maar dat is het toch weer niet.. en nee.. dat is niet veranderd in FF9..

ff kijken hoor.. hem FF9 al meer dan een half jaar geloof ik (PAL origineel.. gehaald bij de FRS)

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op dinsdag 30 oktober 2001 21:36 schreef s_roubos het volgende:
Zusje speelt nu RPGs op mijn PSX. Zelf speel ik nog steeds ISS Pro Evo 2 op mijn PS2. Dat duurt hopelijk niet lang meer.

Weet iemand wanneer Pro Evo Soccer op de PS2 komt :)
Midden of eind November geloof ik :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Hoe zat het nou met de productie van de PS one en de spellen?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Ik speel nog steeds op mn Super Nintendo!!!

Killer Instinct rules :Y)

Verwijderd

Heb mijn PSX stukgegooid nadat mijn lazer kapot ging... toch wel wat "maanden" plezier aan gehad... :(

Ik hoor nu bij de inboedel van mijn zwagertje, die heeft namelijk een PS2 met GT3... Hebben hem bijna uitgespeeld, dus dat is ook bijna weer voorbij... :'(

Maar als mijn lazertje het niet begaf, was ik nu nog vollop aan het GT-en en GT2-en...

Verwijderd

Ik hoop dat mijn broer er nog met enige regelmaat op speelt, anders zou ik hem wel eens terug willen, want die #@$$%%$ (lees: toffe gozer) heeft hem meegenomen naar zijn eigen huis en de PSX is niet eens van hem! |:(

• da_rippah
Ik heb ISS 2 pro evolution ook ff gehuurd, wel leuk, maar ik kom er niet achter hoe je STRAK, (dus niet met zon lullig boogje) moet schieten :? en hoe je schijnbewegingen maakt :? ?? Voor de rest is hij wel beter als fifa :)

• markvt
  • Laatst online: 09:07

markvt

Peppi Cola

ik speel er nog dagelijks op, heb ook superveel games

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Nope staat ergens op zolder te verotten , speel natuurlijk liever op mijn pc
Pagina: 1