Toon posts:

[PS2] Welke scart kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Of is de kabel die standaard bij de PS2 zit goed genoeg? Ik zie overal speciale scartkabels aangeboden worden en allemaal geven ze aan beter en scherper beeld te geven. Is dit nu echt zo? En zo ja, welke kabel is dan zeker een must?

bedankt voor jullie antwoord

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Ik vindt die standaard goed genoeg, maar anders kun je bij Staffhorst zo'n hele dure Scartcable kopen. Maar ik vindt het nogal overbodig.

Verwijderd

Ja, is echt zo. Duh, vooral die tijden van GT3 kan ik nu eindelijk eens normaal lezen. Ik heb er een bij DimensionPlus gekocht, die had een DVD/Game switch.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Koop ultimate scart. (O.a. bij DimensionPlus) Deze kabel kost je 60 piek maar gebruikt bij games RGB uitgang, dit scheelt _VEEL_ meet standaard kabel. Ga dus niet op dit soort dingen besparen, daar krijg je later dan weer spijt van eh :)

Verwijderd

Idd , ik neem ook altijd kwaliteitskabels hier . Vooral voor audio , je moet eens horen wat een verschil daar kan opzitten . Iedereen vond me gestoord toen ik voor me PS1 met m'n modchip een SCART kabel van 80fl kocht , tot ze het kwaliteitsverschil zagen en dat je een andere output voor je audio kon nemen dan je TV

Verwijderd

Ah een kabel met game/dvd switch, dat is ideaal. Maar als je dan op DVD geswitched staat, heb je dan net zo'n brakke kwaliteit als met de standaard composite kabel? En er zit wel een aparte tulp audio uitgang op? En waar kan ik zoiets scoren in 's-Hertogenbosch?

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
En kun je dan ook normaal DVD kijken, zonder dat groene beeld?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Pagina: 1