oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Nee het kan niet, omdat MSN het nat protocol niet ondersteund, uitgaande van dat je achter een router zit?
Als je direct op internet zit aangesloten moet het zonder meer kunnen tenzij je firewall het blockt.
Als je direct op internet zit aangesloten moet het zonder meer kunnen tenzij je firewall het blockt.
ik zit achter een server met winproxy ik kan 't ook niet
hmm, het gaat dus niet??
maar betekend dat niet ook dat ik geen spellen online kan spelen?
maar betekend dat niet ook dat ik geen spellen online kan spelen?
Verwijderd
Dat zou wel moeten kunnen
Heb zel een vigor2200E router hier staan, en kan dus ook geen files versturen via MSN.
Probeer de search, daar staat het ook al een aantal keer genoemd en waarom het precies niet kan, omdat msn geen NAT ondersteund.
Echter het kan ook je firewall zijn die de zaak blokkeert, of misschien je winproxy?
Ik kan wel gewoon CounterStrike e.d. spelen hoor!
Enjoy
Heb zel een vigor2200E router hier staan, en kan dus ook geen files versturen via MSN.
Probeer de search, daar staat het ook al een aantal keer genoemd en waarom het precies niet kan, omdat msn geen NAT ondersteund.
Echter het kan ook je firewall zijn die de zaak blokkeert, of misschien je winproxy?
Ik kan wel gewoon CounterStrike e.d. spelen hoor!
Enjoy
Je zoekactie naar 'msn bestanden' leverde 213 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
hier moet toch wel een antwoord zijn denk ik
hier moet toch wel een antwoord zijn denk ik
Ik heb net zoiets dergelijks. Ik heb een internet connectie via ICS lopen en op mijn 2e pc kan ik ook geen bestanden versturen.
Wèh zedde gij??
Verwijderd
Nog leuker
: Ik zit gewoon met een LAN verbinding op internet (Chello) en ik kan geen bestanden zenden naar iemand (uit dezelfde stad als ik) die ook bij chello zit.
OK ik help iedereen ff uit de droom!
MSN MESSENGER GEBRUIKT HET LOKALE IP ADRES! Lees aub de handleiding en het firewall stukje. Daarom kan je lokaal in je netwerk wel versturen en ontvangen. (Vang maar is met netwerk monitor de pakketjes af). MSN zet dus bij jou de server op bij het verzenden. De andere computer kan dan 192.168.x.x niet vinden. Je kunt helaas niet zoals bij ICQ een geldig IP nummer opgeven (niet in 3.6 gezien en ook niet in 4.5). Als MSN ook een optie had gehad wie zou moeten serveren... waren alle problemen de wereld uit.
Suc6 met het bouwens van een werkende versie M$
MSN MESSENGER GEBRUIKT HET LOKALE IP ADRES! Lees aub de handleiding en het firewall stukje. Daarom kan je lokaal in je netwerk wel versturen en ontvangen. (Vang maar is met netwerk monitor de pakketjes af). MSN zet dus bij jou de server op bij het verzenden. De andere computer kan dan 192.168.x.x niet vinden. Je kunt helaas niet zoals bij ICQ een geldig IP nummer opgeven (niet in 3.6 gezien en ook niet in 4.5). Als MSN ook een optie had gehad wie zou moeten serveren... waren alle problemen de wereld uit.
Suc6 met het bouwens van een werkende versie M$
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
zoiets had ik ook met @homo, kweet niet of t tzelfde is maar je zou dit es kunnen doen:Op Sunday 28 October 2001 18:11 schreef Revertix het volgende:
Nog leuker: Ik zit gewoon met een LAN verbinding op internet (Chello) en ik kan geen bestanden zenden naar iemand (uit dezelfde stad als ik) die ook bij chello zit.
bij start uitvoeren type je:
route add <die_gast's_ip> <standaardgateway>
en hij doet:
route add <jouw_ip> <standaardgateway>
Pagina: 1