Toon posts:

Radeon 8500 - Wie heeft 'm & draait XP ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan om hem te kopen maar ik kan niks vinden over de performance onder XP (wel in search gekeken maar verdwaald in de Radeon topics)

Ik ben dus op zoek naar de mazzelpikkie's >:) die 'm al in hun systeempje hebben hangen en die mij uit eigen ervaring kunnen vertellen hoe het draait.

Als iemand weet waar de Radeon 8500 retail (en wel de echte, niet oem in een doosje...)te krijgen is hoor ik dit ook graag!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Op Sunday 28 October 2001 12:40 schreef kweker het volgende:
Als iemand weet waar de Radeon 8500 retail (en wel de echte, niet oem in een doosje...)te krijgen is hoor ik dit ook graag!
SWW (link weet ik niet uit mijn hoofd)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 16:18

Martijn02

/* No Comment */

Hij draait bij mij wel aardig onder xp, voorzover ik het in kan schatten:

Ik heb een completer-radeon, met de bijgeleverder drivers draaien, in 3DMark 2001 haal ik 6022 3DMarks, daar ben ik wel te spreken over, ik heb de GPU ovegeklocked naar 275 MHz, de memmory kan ik net veel aan doen, als ik die maar een beetje overklock krijg ik hele bergen artifacts

Ohja, ik draai hem ook dual-monitor, dat ging ook prima, beide monitoren hun eigen refresh enzo.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Zelfde hier als Martijn, ik heb mijn Completer alleen al weer ingeleverd, ik verwacht deze week mijn Retail.

Toen ik hem had werkte alles 100%. Alle spellen werkte, en geeneen keer gecrasht. Ik had ook 6000 3dmarks2k1, niet dat dat mij boeit (kheb een P3 1Ghz).

Martijn, die 2e monitor van jou is dan zeker plug&play? Bij mij lukte het niet om een 2e niet-plug&play monitor aan te sluiten :( Een plug&play monitor werkte bij mij ook, maar toch jammer...

...gamen blijft leuk...

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op maandag 29 oktober 2001 12:18 schreef Selachii het volgende:
Zelfde hier als Martijn, ik heb mijn Completer alleen al weer ingeleverd, ik verwacht deze week mijn Retail.

Toen ik hem had werkte alles 100%. Alle spellen werkte, en geeneen keer gecrasht. Ik had ook 6000 3dmarks2k1, niet dat dat mij boeit (kheb een P3 1Ghz).

Martijn, die 2e monitor van jou is dan zeker plug&play? Bij mij lukte het niet om een 2e niet-plug&play monitor aan te sluiten :( Een plug&play monitor werkte bij mij ook, maar toch jammer...
paar vraagjes; heb je die kaart terug gestuurd of gewoon gebracht?, kreeg je zo je geld terug? had je em voor 699? krijg je je retail ook van completer?

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Khad hem teruggebracht en ik kreeg het volle bedrag+administratiekosten terug (Fl 705,-)

Mijn retail heb ik bij SWW besteld. Completer krijgt deze week wel nieuwe binnen, maa rik acht de kans klein dat dat echte retails zijn.

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1