Toon posts:

adsl software...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo tweakers,

vraagje.....:

Ik heb van een vriend een ethernet adsl modem gehad, maar daar zat geen software bij, nu heb ik 2 vragen:

1) Gebruikt die modem, net als die modems van com21 een
specifiek MAC-adress, of doet MXstream hier niet aan?

2) Waar kun je het cdtje downloaden, want ik vind alleen maar patches & upgrades voor die install cd.

thnx alvast!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

2) :: je kunt bij Mxstream.nl volgens mij gewoon het configuratiescript downloaden, dat is het enige nuttige wat op de cd staat. Verder staat op die cd alleen nog (volgens mij) externe toegang, maar alleen bij windows 95 lijkt mij dat soms nodig...

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat voor software wil je hebben :?

• creative8500

creative8500

freedom.

de 'software' die op de mxstream-cdrom staat, lijkt me.

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 13:12 schreef cREATiVe8500 het volgende:
de 'software' die op de mxstream-cdrom staat, lijkt me.
ik heb ook mxstream maar volgens mij staat er weinig nuttigs op die cd-rom of vergis ik me :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik weet niet welke software dat is, of er nou alleen een protocol opstaat of iets dergelijks. je kan er nl. een aantal downloaden.

maar welke is dat precies dan?

Verwijderd

Heb je er ook een aansluiting in de centrale bijgekregen ?

Verwijderd

Topicstarter
nee, anders had ik dat er wel bij geschreven...:?

maar dat is dus vraag 1, want bij com21 refereert de modem naar een MAC-adres, die overeen moet komen met het nummer bij de centrale, en ik weet niet of mxstream dat ook heeft

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op Sunday 28 October 2001 14:01 schreef lee het volgende:
nee, anders had ik dat er wel bij geschreven...:?

maar dat is dus vraag 1, want bij com21 refereert de modem naar een MAC-adres, die overeen moet komen met het nummer bij de centrale, en ik weet niet of mxstream dat ook heeft
NEE :P

Verwijderd

Topicstarter
kijk, dat zijn constructieve berichten NuKeFaCe :) :)

nu alleen nog weten wat/waar/hoe het inbelscript/protocol te downloaden is

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1) Hier doet MxStream niet aan
2) http://www.mxstream.nl/

Verwijderd

Topicstarter
jonges het is allemaal leuk die reply's maar jullie kunnen allemaal niet lezen, sorry voor het commentaar

Mxstream ethernet modem | Drivers
Softwareupdate voor het Mxstream ethernet modem. Het is aan te bevelen het configuratiescript na de nieuwe softwareupdate uit te voeren

Mxstream ethernet modem | Configuratiescript
Met onderstaand script kun je, als je de juiste verbinding hebt gemaakt tussen je Mxstream ethernet modem en je ethernetkaart, het modem in n keer voorzien van de juiste instellingen voor het Mxstream-netwerk. Dit script staat ook op de meegeleverde Mxstream-cd-rom. Het is aan te bevelen dit script uit te voeren nadat je een nieuwe softwareupdate van het modem hebt uitgevoerd.

Mxstream ethernet modem | Microsoft MS-DUN1.4
Microsoft heeft een nieuwe versie van Dial-Up Networking (DUN) versie 1.4 beschikbaar voor Windows 95, Windows 98 en Windows 98 SE.

dus, dit zijn de opties die je hebt voor een ethernet modem met W2k pro

dus iedereen ff LEZEN aub........

*uhm*.....ik ben iedereen beetje verontschuldigingen verschuldigd.....idd lezen is een kunst!!!!! :)

sorry

• creative8500

creative8500

freedom.

Op Sunday 28 October 2001 13:19 schreef T.I.M het volgende:

[..]

ik heb ook mxstream maar volgens mij staat er weinig nuttigs op die cd-rom of vergis ik me :?
Dat zeg ik:
je kunt bij Mxstream.nl volgens mij gewoon het configuratiescript downloaden, dat is het enige nuttige wat op de cd staat. Verder staat op die cd alleen nog (volgens mij) externe toegang, maar alleen bij windows 95 lijkt mij dat soms nodig...

Verwijderd

Hij heeft een beetje moeite met lezen.
Begreep uit mijn vraag ook al niet dat het een antwoord op zijn vraag was. ?!?!?!?!?
No hard feelings
Pagina: 1