Toon posts:

LCD Inbouw Bay

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog op zoek naar ene mooie inbouw bay voor mijn lcd ik heb er wel een gevonden op internet weet er iemand ergens in nederland waar ik die ook kan krijgen. Hieronder zet ik alvast een link waar je meer info kan krijgen of heeft er iemand al ervaring bij dit bedrijf te bestellen. Ik zou er in een keer ook wat meer kunnen bestellen ik hoor het wel.

http://www.crystalfontz.com/products/index-ser.html

Verwijderd

Als je dat gaat doen... laat even wat weten... Ik wil wel een LCD-schermpje er bestellen compleet!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat er mensen een beetje ervaring hebben met dit bedrijf ben nooit z'n voorstander met credit card te betalen op internet

Verwijderd

Alleen maar goede ervaringen met Crystal eigenlijk, aardige lui, houden je via email op de hoogte en als je genoeg besteld doen ze er nog wel es een goodie (balpen of ander zinloos troepje) bij..

Verwijderd

Topicstarter
Weet jij hoe het zit met verzend kosten want daar kwam ik niet zo goed uit

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02

JWR

kun je die niet veel makkelijker zelf maken?
Dan ben je toch veel goedkoper uit?

Verwijderd

Topicstarter
Wordt bij mij dan veel te snel slorig ik wou dat ik het kon

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 13:12 schreef Doggie het volgende:
Weet jij hoe het zit met verzend kosten want daar kwam ik niet zo goed uit
voor 7 displays kreeg ik de volgende rekening...
Merchandise Sub Total: $111.91
Shipping Method: FedExInternational
Shipping Amount: $26.00
Washington State Tax: No
Grand Total: $137.91

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06-2025

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

mocht het hier van een Buy together actie komen dan wil ik graag mee doen :-) laat dat dan even weten :)

Survival of the W-est

• Righteye
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Absoluut ik ook wel....

moet aleen nog even kijken wat ik daar mee kan, krijg volgende week mij nieuwe kast, heb al blowholes/paint/windows al bedacht, maar wil idd ook wel een LCD-schermpje voorin.

Weet iemand pagina's waar uitegelegd wordt hoe ze werken en wat ze kunnen ? Eigen verhaal mag ook...

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat een LCD kan?? humz... rag eens op dat mooie woordje "search" rammel dan op je toetsenbord de letters L,C en D en dan op ENTER... taadaa! :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

ik ben eens even verer gaan zoeken en kwam ook zoiets tegen op Conrad.nl. Iets simpeler, maar Fl 34,95 en het is in NL.

hier de info:

Reuzen-LCD-temp.-/tijd-module HED-042
Nr. 102679
Productinformatie
Externe sensor (optie) C/F omschakelbaar Klok, temp.-aanduiding omschakelbaar 1 sec./10 sec. meetcyclus - omschakelbaar Incl. inbouwvenster Eenvoudige snap-in-montage Temp.-meetbereik -20C tot +70C. Instelbare beneden- en bovengrenswaarden met overeenkomende schakeluitgangen voor het gebruik in regelcircuits. Alarmuitgang voor akoestische weergave van grenswaarde overschrijding.
Technische spec.: Voedingsspanning 3 V Stroomopname 3 A (60 A tijdens meting) LED-displayverlichting: voedingsspanning 3 V Stroomopname 240 mA Alarmuitgang: 200 A, 4096 Hz Nauwkeurigheid: temp. 1C Tijdfunctie met 12-uurs aanduiding.
14 mm LCD-aanduiding
Groene LED-display verlichting
Alarmuitgang min./max.-temp.

Verder zie ik ze alleen maar in bouwpakket en ik heb niet echt zin om te gaan solderen.

Als iemand in America bij Crystal gaat bestellen hou ik me aanbevolen voor de Serial 16x2 LED Backlit (SKD162632SGLG).
Betaling vooruit geen probleem via giro (kan ik evt. toch wel terug laten boeken, mocht er gesjoemeld worden)

Ben benieuwd of we wat gaan bestellen.

Verwijderd

Op die van CF kan je zelf dmv software dingen zetten, op dat ding wat je nu bij conrad hebt gezien niet, dat ben je je wel bewust hoop ik?

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Op Sunday 28 October 2001 20:13 schreef Creepy het volgende:
Wat een LCD kan?? humz... rag eens op dat mooie woordje "search" rammel dan op je toetsenbord de letters L,C en D en dan op ENTER... taadaa! :)
Ja heb ik gedaan, krijg je een paar voorbeelden en ladingen stroomschema's, allemaal in engelse vakliteratuur. :(

Ik heb van mijn leven nog geen soldeerbout aangeraakt en wil gewoon een LCD dingetje die ik kan aansluiten op mijn mobo (of met sensoren) en zo wat info te zien krijg. :7

Ik kom al wat langer op Tweakers en weet echt wel wanneer ik iets kan vragen..dus a.u.b. niet zo bijdehand :(

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Op Sunday 28 October 2001 20:15 schreef Yarvieh het volgende:
Op die van CF kan je zelf dmv software dingen zetten, op dat ding wat je nu bij conrad hebt gezien niet, dat ben je je wel bewust hoop ik?
Ik heb geen creditcard...en ik moet toch wat, weet jij waar je in NL anders zoiets (zoals die van Crystal)vindt..... :'(

Verwijderd

Conrad heeft die andere die je aan je lpt kan hangen ook hoor..ff door zoeken :Y)

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Op Sunday 28 October 2001 20:20 schreef Yarvieh het volgende:
Conrad heeft die andere die je aan je lpt kan hangen ook hoor..ff door zoeken :Y)
Zou je me een artikelnummer kunnen geven of de search opdracht, heb al op alles gezocht, lcd, TEMP, lpt, serial en combo's daarvan, maar dan mag ik dus alsnog 20 pagina's doorspitten met bakken artikelen.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Ik heb net bij conrad (www.conrad.nl online bestellen,ff zoeken naar LCD) een LCD schermpje gekocht,LET OP dit is exclusief kabeltjes etc,dus zelf solderen voor parallele poort,ging bij mij aardig,deed het eerst niet omdat er 2 contactjes per ongeluk aan elkaar zaten met flitterdun restje soldeertin :(

Maar werkt nu uitstekend,nu configen voor MPX-DOS Player
voor meer info kan je altijd ff contacten voor aansluiting etc.

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06-2025

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

dus de bij conrad aangeboden LCD-puntmatrix module's zijn eigenlijk dezelfde als die CF en EIO dingen???

Survival of the W-est

Verwijderd

Ja alleen zelf alles solderen,dus geen stekkers etc
en ALLEEN VOOR PARALLELE POORT.
Voor rest gewoon goed hoor!
is HDxxxx compatible

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nog een bestelling van jullie menemen heb nog ruimte over in mijn pakketje ik hoor het wel graag zo snel mogelijk. Want ik doe de bestelling morgen avond de e-mail uit dus ik hoor het wel. E-mail: jnaeff@yahoo.com Ik hoor het wel een dan delen we de verzendkosten gewoon.

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 10:00 schreef Doggie het volgende:
Ik kan nog een bestelling van jullie menemen heb nog ruimte over in mijn pakketje ik hoor het wel graag zo snel mogelijk. Want ik doe de bestelling morgen avond de e-mail uit dus ik hoor het wel. E-mail: jnaeff@yahoo.com Ik hoor het wel een dan delen we de verzendkosten gewoon.
OK, check je mail :)

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Op maandag 29 oktober 2001 10:00 schreef Doggie het volgende:
Ik kan nog een bestelling van jullie menemen heb nog ruimte over in mijn pakketje ik hoor het wel graag zo snel mogelijk. [...]
check je mail :9~
Pagina: 1