vreemd iets bij downen op mijn computer

Pagina: 1
Acties:

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:59

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Heb hier een 100mbits netwerkje liggen. Switch ertussen.
Mijn computer is een 1300 AMD op A7V met een sneu norrod kaartje van 45,- draaiende onder win2000 en een radeon64mb ddr

NU komt het, het hele netwerk is gewoon heerlijk snel, als ik wat van de server of andere computer af wil trekken gaat perfect!!
Maar als men van mijn computer wil gaan aftrekken dan loopt die helemaal vast. Behalve in veilige modus :?

Iemand die weet hoe dit komt?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:01

Arjan A

Cenosillicafoob

Klinkt als een asynchroon netwerkkaartje :)

Ik denk dat je iets meer specs van je netwerk (ipv je machine die 1300 draait) moet geven. Hier kan niemand wat mee.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:27

Theuno

Da Devil Crew

Meer specs netwerk !!

Evt. proberen andere kabels ?
Dit is dus zomaar iets op de gok omdat ik nog info mis :7

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• ThaDude
  • Laatst online: 18:59

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
netwerkkaart is een ND010 Ethernet/Fast Ethernet PCI Bus Adapter 10/100mbits. in 1e pci slot.

Heb ze in andere computers ook zitten en geen problemen ermee....

Verder heb ik btw wel eens last van colision.

UTP klasse 5 cat kabel erin liggen..

Kan downloaden wat ik wil, maar zodra er hevig van mijn computer geupload wordt dan is het mis en loopt die helemaal vast :(

Op andere kabels hetzelfde probleem (LAN-party)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Steven
  • Laatst online: 12-08 09:30
Op maandag 29 oktober 2001 19:15 schreef ThaDude het volgende:
netwerkkaart is een ND010 Ethernet/Fast Ethernet PCI Bus Adapter 10/100mbits. in 1e pci slot.

Heb ze in andere computers ook zitten en geen problemen ermee....

Verder heb ik btw wel eens last van colision.

UTP klasse 5 cat kabel erin liggen..

Kan downloaden wat ik wil, maar zodra er hevig van mijn computer geupload wordt dan is het mis en loopt die helemaal vast :(

Op andere kabels hetzelfde probleem (LAN-party)
Pleur hem is in het 2e PCI slot, 1e PCIslot wil nog wel is problemen geven icm met een AGP-videokaart

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

ja idd 2e pci slot, of nog een andere. Maar het valt me op dat je zegt dat je collisions hebt op je switch. Dat lijkt met niet goed. Op een switch hoor je geen collisions te hebben. Die weet dat meestal toch wel goed te omzeilen.
Misschien dat de NIC niet helemaal goed is...probeer die van een andere pc eens... en zet jouwe NIC in een andere pc.
Pagina: 1