Alpha 8045 op een KG7-RAID?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Hoi luitjes...

ik wil waarschijnlijk een alpha 8045 op m'n KG7-RAID bordje gaan plaatsen, nu weet ik alleen niet zeker of er wel van die gaten in mn bord zitten.

ik heb mn kast al losgemaakt, en effe gekeken, maar omdat die silverado zo ver uitsteekt kan ik het nog niet zien, en ik heb geen zin om mn bord eruit te halen, en die silverado los te maken... (ben een beetje lui vandaag) :)

iemand anders die weet of de KG7-RAID die gaten heeft??
anders bestel ik wel die PAL 6035...

ennuh, ik moet natuurlijk van die silverado af, iemand interesse??? :P

Verwijderd

Silverado wegdoen voor misschien een Alpha PAL6035 :? Niet doen, want de PAL6035 koelt niet beter dan een Silverado.

Of de KG7-RAID gaten heeft is niet het belangrijkste, er moet ook gekeken worden of er geen condensatoren of dimm-slots in de weg staan *D

Heb even voor je gekeken RonnieB82, en het ziet er naar uit dat ie makkelijk gaat passen ;)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
ik vind mn proc met de silverado nog best warm worden...

stressed wordt ie 48 graden... (met 4 casefans op 12V)

maar ik wil evengoed van dat ding af, vind het niet zo leuk dat er 500 gram aan mn socket hangt...

dan neem ik mn pc een keer mee naar een LAN en dan zet ik hem op de grond neer, en dan hoor ik ineens een harde klap.......... nee liever niet....

Verwijderd

Ja, op een Abit KG7(-Raid) past een Alpha Pal8045.

Ook op een Abit KT7(-Raid) past een Alpha Pal8045.

Zie ook > http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html#asus

Verwijderd

Hahaha die aplha is inc Fan nog zwaarder! Dus das geen argument!

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 12:40 schreef NoStra het volgende:
Hahaha die aplha is inc Fan nog zwaarder! Dus das geen argument!
Klopt, Alpha is zwaarder dan de Silverado, maar aangezien de koeler niet meer wordt vastgemaakt aan de socket is dit geen probleem 8-)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 12:42 schreef Nebuchadnezzar het volgende:

[..]

Klopt, Alpha is zwaarder dan de Silverado, maar aangezien de koeler niet meer wordt vastgemaakt aan de socket is dit geen probleem 8-)
juist... liever een halve kilo aan mn bord, als een halve kilo aan m'n fragiele socket... :)

ennuh who_am_i bedankt voor de info... kan ik mooi deze week effe die 8045 bestellen...

Verwijderd

keb ook een kg7raid en er zitten gaten op

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:32
[/lui]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.