Toon posts:

Transport Tycoon Deluxe over inet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam dit zeer gave spel zowaar vandaag weer tegen en ga hem zodirect maar weer es een keertje spelen :)

nu weet ik dat het niet mogelijk is ttd over inet te spelen aangezien het alleen ipx enzo aankan, maar is er geen mogelijkheid dit te "tunnelen" ofzo, zodat het wel mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Tunnelen is mogelijk

Ik heb het samen met iemand geprobeerd, onze Linux gateways als tunnels, en het werkte, maar... het ging gigantisch traag... TTDX stuurt namelijk alles door, tot de beweging van de muiscursor toe, dus zelfs die lagde ;(
maar wie weet werkt het wel goed met bv 2 Chello verbindingen, want mijn Casema Basic verbindinkje was vast en zeker de bottleneck ;(

ik kan het proggie sib aanraden, het werkt en werkt makkelijk :)

Succes, en laat even weten of jij meer succes hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 11:49 schreef Terr het volgende:
Ja, Tunnelen is mogelijk

Ik heb het samen met iemand geprobeerd, onze Linux gateways als tunnels, en het werkte, maar... het ging gigantisch traag... TTDX stuurt namelijk alles door, tot de beweging van de muiscursor toe, dus zelfs die lagde ;(
maar wie weet werkt het wel goed met bv 2 Chello verbindingen, want mijn Casema Basic verbindinkje was vast en zeker de bottleneck ;(

ik kan het proggie sib aanraden, het werkt en werkt makkelijk :)

Succes, en laat even weten of jij meer succes hebt :)
hmmm ik heb isdn dus ik zal ook wel neit echt zware snelheid halen, ik ga het iig ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

dat ga ik dan ook maar is proberen, lijkt me wel vet

Computer Specs