Toon posts:

Huiskamer

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer mag ik in de huiskamer?
ik heb 152 posts, en langer als 60 dagen regged..
Wil eindelijk de rest van mijn topic es lezen wat ik ooit in het verleden heb geplaatst en is gemoved naar de huiskamer, lol...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het moeten wel 150 techposts zijn h? Zie de FAQ...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ja, ik zou maar meer gaan posten, dan lukt het wel. :)

Verwijderd

kan je ergens zien wat je techposts zijn?

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 11:01 schreef ExiRana het volgende:
Ja, ik zou maar meer gaan posten, dan lukt het wel. :)
Fijn advies ..

Wacht liever wat langer en ga gewoon op normale manier verder tot je access hebt.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 11:02 schreef TheOSMan het volgende:
kan je ergens zien wat je techposts zijn?
nee :)

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Die hele huiskamer vind ik niet zo superinterresant hoor, ik wil alleen mijn eigen topic lezen....
Heb eindelijk genoeg posts, heb er lang op gewacht, en ben expres niet zoals de meeste mensen gewoon onzin gaan posten om te scoren. Ik reageer alleen op artikelen waarvan ik zeker weet dat de meeste mensen er iets aan hebben..

Maar goed, als ik 150 TECH posts moet hebben, laat iemand me dan vertellen hoeveel TECH posts ik nu heb, en wie dat beoordeeld...

Verwijderd

Op jouw posts zoeken en dan alleen in de tech foras moet een goede indicatie geven denk ik :)

Verwijderd

:? Ik kan de Huiskamer niet zien ?
Het komt voor dat we zo nu en dan een melding van users krijgen die op papier wel aan de techfora-limiet voldoen en al jaren geregistreerd zijn, maar de SG en HK niet kunnen zien.

Wel, op dit moment is daar een soort stroomschema voor. Eerst moet je als user even goed kijken of je idd 150 techposta hebt. Posten in LA, SU, en W&L tellen niet mee, evenals (logisch ) SG en HK.

(Daar kun je dan nu nog wel niet in, anders had je geen probleem, maar als bijvoorbeeld een topic uit een techforum verplaatst wordt naar de HK, heb je dus _wel_ HK-posts, ook al kun je het forum niet zien !)

Goed, dan heb je dus inderdaad gewoon ruim 1000 techpostingen en kan je HK etc niet zien.

Probeer dan eens goed uit te loggen, (alle sessies bij voorkeur) trash je cookies en je cache en log dan nog een keer in. Bij 99% van de users bleek dit te helpen.

Indien na uitloggen, inloggen, cookies/cache trashen, LA lezen nog steeds geen SG/HK opduikt dan moet je ff de crew mailen, want soms gaat er inderdaad iets mis.

Mail adres: gathering@tweakers.net
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.