Pioneer DV535 vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:27
Ik ben van plan een (regiovrije) Pioneer DV535 DVD-speler te kopen, ik heb een paar vraagjes,

Bij de specs staat Dual System (PAL / NTSC), het is me niet helemaal duidelijk of hij NTSC dan ook omzet naar PAL. Hij heeft RGB uit via scart, kan je hiermee NTSC naar PAL omzetten (kan nl. bij PlayStation ook).

Ik heb hem gezien voor 899,- regiovrij met volledige fabrieksgarantie, maar ik heb 't idee dat dat nogal duur is (we hebben hier in Eindhoven geen Mediamarkt/Correct ofzo), weet iemand waar 'ie voor minder staat, aangezien hij binnenkort door ander type (343 ofzo, die geen RGB scart heeft wordt opgevolgd)?

Verwijderd

Ik heb hier ook een regiovrije DV535 en hij werkt perfect. Hij zet gewoon NTSC om naar PAL onder RGB.

Ik heb hem gehaald bij Richer Sounds in Utrecht, daar was 'ie officieel fl. 799,-(regiovrij), maar aangezien het een demomodelletje was kreeg ik hem mee voor fl. 699,-.

Hij zal nu wel wat lastiger te krijgen zijn omdat 'ie inmiddels vervangen is door de 340/343/545.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Te duur.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:52
JA is idd te duur ik had hem bijna een jaar geleden
voor 799 regiovrij.
Ik zou gewoon voor de DV-444 gaan.
Compromieloose spelertje met alles erop en eraan.
En zeer goede waar voor je geld!

Menno

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:27
Bij RAF is ie 699,- gemodificeerd

Ik heb ook de Marantz DV 3100 gezien voor 599,- ongemodificeerd. Aangenomen dat modificatie hiervan net als die Pioneer 100 piek kost zijn ze dus even duur...

De mogelijkheden zijn nagenoeg hetzelfde, wat zou dan de beste keus zijn?

edit:

Ik heb ff wat reviews gelezen, en bijna iedereen zegt dat de Marantz
1) geen cdr's leest
2) veel te lange laadtijden heeft, dus het wordt de
Pioneer :)