Toon posts:

HP PSC 720

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag een leuke aanbieding bij de ALDI, een HP PSC 720. Is dat wat? Ik zie nl. overl PSC 750's staan in winkels, maar nergens PSC 720's. Zelfs op de HP site zelf kan ik amper iets vinden. Iemand die b.v. zo'n ding zelf heeft staan thuis ofzo.

Want hoe zit het dan met drivers (ik draai XP Professional NL), etc.? Waar HP overigens met XP al niet snel mee is.

Iemand die verschillen weet tussen PSC 720 en PSC 750? Het gaat mij ook vooral om foto's printen, etc.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:41
Ik ben zeer tevreden met de PSC 500.
Kon er ook weinig over vinden destijds, maar is een hele goede printer en scanner en copyer.

Ik heb iets als Photoret 2, en dan is dat de opvolger met photoret 3 ofzo.

Zeer makkelijk met copyeren van dingen, gewoon op de scanner leggen en op copy drukken.
kwaliteit is zeer goed!

American Express vraagbaak

Verwijderd

Je hebt er waarschijnlijk niets meer aan omdat deze printers allemaal uitverkocht zijn bij de Aldi, maar ik heb er eentje en hij werkt perfect! Kopieeren, scannen en foto's printen: allemaal perfect.
Het enige wat ik ermee heb is dat na een tijdje de computer de officejet niet meer herkent en zegt dat deze niet meer verbonden is, terwijl er niets gebeurd is. Maar misschien is dat een sofwarematig conflict.--> 'k zie het al op de site: er is een patch voor!

ftp://ftp.hp.com/pub/all_in_one/software/HpOj_USBStandby.exe

Er was trouwens wel info te vinden op www.hp.com

Mzzzl.

Verwijderd

Keb de Psc 750 , echt een goede all in one, heb nog geen drivers voor windows xp gedownload (22mb met 56kb ofzo :( ) maar met de standaard scan copier en printer software werkt ie ook goed.