Dell 991 refurbished???

Pagina: 1
Acties:

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Er was hier ooit een topic over gerefurbishte dell 991's.
Wie weet hier nog wat vanaf????
Ik kan via de search niks meer over vinden.
Ik ben nl. bang dat ik zo'n eentje gekocht hebt.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Is er iets mee mis dan?
Heb je hem nieuw gekocht?
Refubished zijn volgens mij gebruikte producten die wel als nieuw eruit zien.. of iets dergelijks correct me if i'm wrong...

:)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Refurbished = kapotte (nieuwe) onderdelen die terug zijn gestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Daarna worden ze meestal onder de normale nieuwprijs verkocht, omdat ze niet meer 100% nieuw zijn.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Op Sunday 28 October 2001 11:17 schreef Bizkit het volgende:
Refurbished = kapotte (nieuwe) onderdelen die terug zijn gestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Daarna worden ze meestal onder de normale nieuwprijs verkocht, omdat ze niet meer 100% nieuw zijn.
Dat is dacht ik de correcte definitie, maar helaas wordt er ook (door afzetters) nogal eens dure oude tweedehandse troep mee aangeduid.

Systeem

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 11:17 schreef Bizkit het volgende:
Refurbished kan ook zijn , einde lease contract , spullen worden terug genomen door lease maatschappij/ fabriek of een derde partij . Worden dan nagekeken en evt. schoongemaakt . Hoeft dus niet altijd zo te zijn dat er al eens wat aan defect is geweest . Zit zelf al 1 1/2 jr achter een "refurbished" Compaq P1100 21" :P die ik voor een schijntje van de nieuw prijs gekocht heb . Kijk hier ook eens voor refurbished spullen.

Verwijderd

Hmm op me werk stel refurbished compaq p900 trinitron monitoren.
Zijn toch een *piep* dingen.
De twee draadjes zijn ontzettend opvallend bij ms-word, vanaf 3 meter afstand al zichtbaar. Beeld is ongelooflijk vervormd. De randen zijn wel recht, maar ga je een regel in ms-word typen zie je halverwege het beeld ineens dat je regel krom omhoog loopt :o

De refeurbished desktop pc-tjes en servers zijn doorgaans wel van goede kwaliteit. Maar afgedankte monitoren brr die worden niet voor niets door de 1e eigenaar gedumpt!!

• maupie
Bedankt voor de reakties,
Maar er was hier ooit een topic waaraan je kon herkennen of je een nieuwe dell 991 in je handjes had of niet.
Naar zulke reakties was ik op zoek

Verwijderd

Hoe oud zijn die p900 monitoren dan? Ik heb een maandje geleden nog zo'n nieuwe gekocht voor 999 pietermannen en kostte eerst 1999. Het beeld is tot nu toe echter heeeel mooi. En ik heb veel tijd besteed aan het bekijken van monitoren! Die lijntjes compenseren zeker tegenover de beeldkwaliteit!!
Ik heb ook gekeken naar dat dell model. Ik kwam tot de conclusie me daar maar niet aan te wagen. Bij Mediamarkt deden ze al erg vaag erover. De dozen waar ze in zouden moeten zitten waren zonder het opvallende blauwe DELL logo! Maar dat was allemaal niet zo en zo, ik dacht likken jullie maar lekker mijn reet!
Bij Dell kost ie gewoon 1400 pietermannen hoor!
Probeer anders de search maar ff dat zal heel verduidelijkend zijn met kleuren piepschuim en zo!
succes

• maupie
Ja,

Naar die topic was ik op zoek, met dat peipschuim
maar ik kan hem niet vinden.
Kan iemand mij op weg helpen

• maupie
Niemand met info??

Verwijderd

Die p900 is nooit een dure geweest. Als ik geod heb was die 630 dollar nieuw.
Hoeveel die nu gekost heeft geen idee. Staan op me werk. In elk geval hoogtens twee jaar oud.

Ziet er ook niet naar oud dat dit een probleem is dat door ouderdom komt.

Verwijderd

Ok dan dat scheelt dan weer. Die van moi heeft in ieder geval een goede geometrie en zo en was in ieder geval niet refurbished!!, alles is recht en de kleuren zijn goed! En 630 Dollar komt toch wel neer op 2000 gulden in Nederlandse prijzen. Ik ben in ieder geval erg tevreden. Het beeld zag er beter uit dan die van IIyama(452)

• maupie
Ik heb 899 ervoor betaald. Op zich niet veel. Maar toch.
Het beeld is ook top. Maar het gaat om het feit dat ik mijn monitor als nieuw gekocht had en dat ik achteraf toch een gefurbishte heb

Verwijderd

Waar heb je hem gekocht dan en hebben ze je dat niet verteld? Ofterwijl je bent opgelicht? Nieuw is nieuw en niet gerefurbished! Beeld kan wel top zijn, maar een mercedes met een gemaakte motor met 2Ton erop is nie hetzelfde als een nieuwe motor! Maar goed misschien valt het wel mee? Hoe kan jij zien dat ie gereferbished is dan? Doorbroken zegel of zo?
mzl

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Mmm, search is een beetje brak, ik post hier ff zodat ik kan kijken naar de topics waar ik in gepost heb. Ik ben er zelf namelijk een keer een topic over begonnen.
edit:
Zoeken op postings werkt ook niet

* Boogie graaft in zijn geheugen:
Volgens mij was rose refurbished, en wit piepschuim nieuw.

Als de search weer werkt, dan kun je op mijn naam klikken, en krijg je zeker het DELL 19" topic wat ik geopend heb.

• maupie
Topic waar ik naar zocht heb ik gevonden.
Deze kan dus op slot.

Verwijderd

Slotjuh? Hij gaat pas op slot als er dingen worden besproken die niet kunnen of op dat moment al 80x zijn of worden besproken! Als er geen animo meer is voor dit onderwerp verdwijnt de post vanzelf in het duistere search bestand. Maar als jij er mee klaar bent wil niet zeggen dat iedereen er maar mee klaar hoefd te zijn. Maar goed Roze plastic dus??

• maupie
Yep, dat schijnt.
Dan rest mij nog de vraag wat ik moet doen.
Klagen (maar waarop is het gebaseerd van dat roze schuim)
Of gewoon laten zitten, wat het scherm is toch echt wel om te :9~.

• maupie
Het gaat dus om deze topic

[topic=168733/1/25]

Verwijderd

Als jij denkt dat ie het nog jaren gaat volhouden zou ik hem houden! Echter er is voor dit geld niet veel alternatief te koop. Hij doet het goed nietwaar dus waarom ook niet, tenzij hij stinkt door goor gebruik van de vorige eigenaar? Ik zou nog wel ff naar de winkel gaan en ff melden dat je het niet tof vind en hoe het nu zit met de garantie? Want die heb je soms niet met Refurbished gevallen. En nog een keer, waar heb je hem gekocht?

• maupie
Waar ik hem vandaan heb is volgens mij niet relevant in dit geval.
De garantie kwestie ook niet. Deze monitor is mij als nieuw door de verkoper verkocht.
Het is dus min of meer een principe zaak geworden.
Ik wil alleen een beetje goed onderbouwd een praatje met 'm houden

Pagina: 1