Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Heb je hem nieuw gekocht?
Refubished zijn volgens mij gebruikte producten die wel als nieuw eruit zien.. of iets dergelijks correct me if i'm wrong...
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
Dat is dacht ik de correcte definitie, maar helaas wordt er ook (door afzetters) nogal eens dure oude tweedehandse troep mee aangeduid.Op Sunday 28 October 2001 11:17 schreef Bizkit het volgende:
Refurbished = kapotte (nieuwe) onderdelen die terug zijn gestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Daarna worden ze meestal onder de normale nieuwprijs verkocht, omdat ze niet meer 100% nieuw zijn.
Verwijderd
Refurbished kan ook zijn , einde lease contract , spullen worden terug genomen door lease maatschappij/ fabriek of een derde partij . Worden dan nagekeken en evt. schoongemaakt . Hoeft dus niet altijd zo te zijn dat er al eens wat aan defect is geweest . Zit zelf al 1 1/2 jr achter een "refurbished" Compaq P1100 21"Op Sunday 28 October 2001 11:17 schreef Bizkit het volgende:
Refurbished = kapotte (nieuwe) onderdelen die terug zijn gestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Daarna worden ze meestal onder de normale nieuwprijs verkocht, omdat ze niet meer 100% nieuw zijn.
Verwijderd
Zijn toch een *piep* dingen.
De twee draadjes zijn ontzettend opvallend bij ms-word, vanaf 3 meter afstand al zichtbaar. Beeld is ongelooflijk vervormd. De randen zijn wel recht, maar ga je een regel in ms-word typen zie je halverwege het beeld ineens dat je regel krom omhoog loopt
De refeurbished desktop pc-tjes en servers zijn doorgaans wel van goede kwaliteit. Maar afgedankte monitoren brr die worden niet voor niets door de 1e eigenaar gedumpt!!
Maar er was hier ooit een topic waaraan je kon herkennen of je een nieuwe dell 991 in je handjes had of niet.
Naar zulke reakties was ik op zoek
Verwijderd
Ik heb ook gekeken naar dat dell model. Ik kwam tot de conclusie me daar maar niet aan te wagen. Bij Mediamarkt deden ze al erg vaag erover. De dozen waar ze in zouden moeten zitten waren zonder het opvallende blauwe DELL logo! Maar dat was allemaal niet zo en zo, ik dacht likken jullie maar lekker mijn reet!
Bij Dell kost ie gewoon 1400 pietermannen hoor!
Probeer anders de search maar ff dat zal heel verduidelijkend zijn met kleuren piepschuim en zo!
succes
Naar die topic was ik op zoek, met dat peipschuim
maar ik kan hem niet vinden.
Kan iemand mij op weg helpen
Verwijderd
Hoeveel die nu gekost heeft geen idee. Staan op me werk. In elk geval hoogtens twee jaar oud.
Ziet er ook niet naar oud dat dit een probleem is dat door ouderdom komt.
Verwijderd
Het beeld is ook top. Maar het gaat om het feit dat ik mijn monitor als nieuw gekocht had en dat ik achteraf toch een gefurbishte heb
Verwijderd
mzl
Zoeken op postings werkt ook niet
* Boogie graaft in zijn geheugen:
Volgens mij was rose refurbished, en wit piepschuim nieuw.
Als de search weer werkt, dan kun je op mijn naam klikken, en krijg je zeker het DELL 19" topic wat ik geopend heb.
Deze kan dus op slot.
Verwijderd
Dan rest mij nog de vraag wat ik moet doen.
Klagen (maar waarop is het gebaseerd van dat roze schuim)
Of gewoon laten zitten, wat het scherm is toch echt wel om te
Verwijderd
De garantie kwestie ook niet. Deze monitor is mij als nieuw door de verkoper verkocht.
Het is dus min of meer een principe zaak geworden.
Ik wil alleen een beetje goed onderbouwd een praatje met 'm houden