Ik heb sins zaterdag een voodoo banshee 16 mb, maar ik krijg dat ding maar niet van een resolutie van 640x480 en ik moet me programas op 1024x860 loopen, want dit is veel te klijn ale games gaan super soepel 50 fps bij UT op max detial, maar hoe krijg ik dat ding van 680x480 ik kan hem ook op 800x600 zeten maar dan met 16 kleuren, ik heb hem ge instals via de vb-w9x-figs.1.04.00 drivers van www.3dfx.com, hoe krijg ik dat ding op 1024x860 met 16 bits kleuren plz help me. :(:(:(
ja 800x600 in 16 !! kleuren dat is echt niet te doen
Heb zelf vroeger ook dat kaartje gehad. Volgens mij moet je een andere monitor instellen, zoiets als Super VGA 1024x768 i.p.v. Standaard Monitor
Dan zou het opgelost moeten zijn
(Vage bug in de drivers ofzow
)
Dan zou het opgelost moeten zijn
webOS all the way!
Maar op me oude ati 4 mb onboard draait hij met gemak 1024x860.
Verwijderd
Ik heb e.v.t. wel drivers voor je ja. Die werken goed met UT, ikzelf heb ook een Banshee gehad.Op Sunday 28 October 2001 10:23 schreef RS_003 het volgende:
Hoe doe ik dat ? en kan ik me monitor niet mollen, maar heeft iemand drivers waar mee ik hem gewoon weer boven de 800x600 op 16 kleuren kan zeten ?
of ik moet blind zijn of het staat er niet maar welk os gebruik je??
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Verwijderd
Download hem anders ff: http://www.opengl.org/users/downloads/index.html Wel eerst die driver die je nu hebt eraf slopen!
mzzl
Oke bedankt alle maal vooral exirana deze topic kan dicht yes ijndelijk weer een normaalen RES
Pagina: 1