Verwijderd

Topicstarter
Een vriend heeft gisteren in een zatte bui mij ipaq laten vallen, nu is het schermpje in drie stukken gebarsten, en werkt het toutch screen dus ook niet meer, ik heb wel nog gewoon beeld. :(..

Heeft iemand enig idee of zoiets te herstellen is, en waar en wat het kost ?? Ik heb 'm online gekocht, dus terug naar de winkel is ook zo lastig..

Verwijderd

Je moet niet naar de winkel.. maar naar Compaq zelf..

Ze hebben een reparatie service..

Ik hoop dat je nog garantie hebt (meestal 1 jaar als je niet verlengt hebt)..

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kennis van kennis moest er 600 piek voor dokken om te repareren. Garantie helpt niet meer.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig gaat het via de verzekering, ik zou eigenlijk moeten proberen om een nieuwe te krijgen, dan kan ik een 3660 pakken i.p.v. een 3630 :)

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 10:52

magneet

Magnetic enhanced

yep via verzekering doen werkt in 90% van de gevallen

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• kmf
  • Niet online

kmf

wat voor verzekering is dat dan? Wel handig.... Oeps... Athlon opgeblazen... :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op zondag 28 oktober 2001 21:39 schreef athlonkmf het volgende:
wat voor verzekering is dat dan? Wel handig.... Oeps... Athlon opgeblazen... :P
in dit geval is het de schuld van een vriend; en dan kun je het verhalen op de verzekering van die vriend....

hummm; idee; je compu laten overklokken door een kennis ;) (moet je natuurlijk wel doen alsof jij niet wist dat hij hem ging overklokken)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op maandag 29 oktober 2001 10:45 schreef maestro1980 het volgende:

[..]

in dit geval is het de schuld van een vriend; en dan kun je het verhalen op de verzekering van die vriend....

hummm; idee; je compu laten overklokken door een kennis ;) (moet je natuurlijk wel doen alsof jij niet wist dat hij hem ging overklokken)
Ach soo.... aansprakelijkheidsverzekering...

Even een paar vrienden uitnodigen om een kopje koffie te drinken. En "per ongeluk" hun duwen zodat kopje koffie over systeemkast heen valt >:)

Verwijderd

zeer offtopic en fraudieus gelul. bovendien illegaal. als ik er een slot op zou kunnen gooien was t al gebeurd!!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 29 oktober 2001 17:45 schreef Danielsan het volgende:
zeer offtopic en fraudieus gelul. bovendien illegaal. als ik er een slot op zou kunnen gooien was t al gebeurd!!
Zeikerd... :P

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

kunnen we het weer over gadgets hebben ipv verzekeringen?

Verwijderd

Gewoon via de verzekering van die vriend spelen. Juist voor dit soort ongelukjes ben je verzekerd. Waar zijn die geldmelkers anders goed voor ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 29 oktober 2001 17:52 schreef Zotty het volgende:
Gewoon via de verzekering van die vriend spelen. Juist voor dit soort ongelukjes ben je verzekerd. Waar zijn die geldmelkers anders goed voor ?
Inderdaad, en andere frauduleuze speculaties worden niet op prijs gesteld. Ontopic graag.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1