Toon posts:

Geen Dolby Digital via DTT3500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb een oude SBLive met een Hoontech DB III en een DTT3500. Ik krijg op het moment geen Dolby Digital door mijn speakers gejaagd als ik hem via de Optische Digitale out van mijn Hoontech. Alleen 4.1. Helaas heb niet meer het oude bracket waar de digitale din op zat. Is er een mogelijkheid om toch het zaakje aan het lopende te krijgen via PowerDVD of WinDVD ?

Alvast bedankt.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:39

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Geluidsmodus in PowerDVD goed staat?

Het is meestal zo dat je geluidskaart al een 5.1 decoder is (indien er ondersteuning voor is) Maar je speakerset heeft alzelf z'n 5.1 decoder.

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al geprobeerd om hem op SPDIF te zetten maar er komt geen geluid. Ook als ik de geluidskaart zelf selecteer, gaat het wel, maar in Dolby Pro Logic denk ik.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:39

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

In de windows volume control kan je de optie alleen digitale uitgang aanvinken als het goed is. Probeer dat eens. options->advance controls. Dan druk je onder de 1e schuif op advanced. En daar kan je als het goed is dat aanvinken
edit: staat je DTT wel op de juiste mode?

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Yo Motion,

Thanx alot ik heb het nu aan de praat, ik heb de twee analoge connection ook even los gemaakt en op digital output only en het werkte. Thanx again