Wat is de irc server van got?
tnx
tnx
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
YeahOp Sunday 28 October 2001 10:15 schreef Phreak het volgende:
Op irc.tweakers.net #tweakers.net zitten de echte bikkels
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
Hoe heeft hij in een half uur XP geinstalleerd?Op Sunday 28 October 2001 10:18 schreef insoft het volgende:
Ik denk dat het hem al gelukt is, aangezien ene BatmanXP nu in #windows op irc.tweakers.net zit.
ja klopt... ben ikOp Sunday 28 October 2001 10:18 schreef insoft het volgende:
Ik denk dat het hem al gelukt is, aangezien ene BatmanXP nu in #windows op irc.tweakers.net zit.
Verwijderd
BIOS geflasht, PC uit, koeler er af, CPU uit de socket, nieuwe CPU er in, koelprut er op, koeler er op.Op Sunday 28 October 2001 10:23 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Hoe heeft hij in een half uur XP geinstalleerd?
HehehehOp Sunday 28 October 2001 10:25 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
BIOS geflasht, PC uit, koeler er af, CPU uit de socket, nieuwe CPU er in, koelprut er op, koeler er op.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
No way dusOp Sunday 28 October 2001 10:15 schreef Phreak het volgende:
Op irc.tweakers.net #tweakers.net zitten de echte bikkels
Under Construction
idd omdat ik en McMiGHtY er zitten...altijd gezelligOp Sunday 28 October 2001 18:50 schreef McMiGHtY het volgende:
irc.sorcery.net is een stuk kewlioer
Under Construction
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nah das niet koel #tweakers.net is veel l33t3r ;POp Sunday 28 October 2001 18:52 schreef LuNaTiC het volgende:
hallow dan vind ik ook dat irc.sorcery.net #huiskamer
er ook bij moet
Under Construction
ben ik nog nooit geweest maar #huiskamer is gewoon gezellig en roelerendOp Sunday 28 October 2001 18:53 schreef McMiGHtY het volgende:
joh! dat lijkt net #buyafamily die gekke huiskamerts
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
offe #2,000 ook al zon vaag kanaalOp Sunday 28 October 2001 18:53 schreef McMiGHtY het volgende:
joh! dat lijkt net #buyafamily die gekke huiskamerts
Under Construction
op Sorcery ?Op Sunday 28 October 2001 19:02 schreef bbrother het volgende:
tis saai daar en je word geignored vooral
Under Construction
Wij hebben exadmins ed...das nog veel leukerOp Sunday 28 October 2001 19:06 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vind ut op sorcery ook maar vaag dat tweakers.net ....
en ook beetje TE streng
op irc.tweakers.net zitten bovendien veel modjes waar je je alvast een beetje vriendjes kan worden![]()
#huiskamer vink gewoon het leukste, lekker soepel en altijd wel iemand die praat... op #tweakers.net kan het soms zo akelig stil zijn
Under Construction
Yesterday is history
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Nou, bartje, voor IRC heb je een client nodig zoals mIRC (www.mirc.org). Verder wordt 't op prijs gesteld dat je niet een onderwerp van 3 jaar oud naar boven schopt - lees ook de FAQperkplantje schreef op 02 juni 2004 @ 22:15:
hoi,
ik heb een vraagie, kan je irc.tweakers.net ook met outlook express? en als dat niet kan kan iemand dan uitleggen hoe je hier wel in komt bartje
[ Voor 9% gewijzigd door Yoozer op 02-06-2004 22:21 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq