Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Verwijderd
Men neme een search engine:
www.metacrawler.com bv.
Men kloppe daar wat keywords in:
+"php mysql" +tutorial
et voila, na op 'return' gedrukt te hebben komen er wat suggesties tevoorschijn...
en men kijke een beetje rond in de pagina's die erbij staan.
Daarnaast is ook www.phpbuilder.com wel een nuttige site...
Wel een beetje creatief zoeken hoor...
Maar ik vraag het hier niet alleen hoor.
Ik ben zelf ook aan het zoeken. En ik dacht laat ik het eens aan die "alles-wetende-overstreste-tweakertjes" vragen (Ben er zelf ook een
Verwijderd
Verwijderd
Ik merk aan mezelf dat ik dingen het beste onder de knie krijg als ik er zelf voor ga zitten. Ik heb er nix op tegen dat mensen hier vragen stellen (daar is dit forum ten slotte voor) maar soms denk ik:
'probeer het zelf eerst eens, leer je veel meer van'
Toegegeven, ik word het soms zelf ook erg beu als ik weer eens met iets lulligs vastzit, waar ik 3 dagen mee bezig ben. Maar het is juist dan het leukste om er zelf uit te komen.
Btw, dat verhaaltje was niet lullig bedoeld, ik wilde er alleen maar mee zeggen dat er loads of sites zijn en dat je met een beetje zoeken er zo tientallen te pakken hebt...
als je het hier vraagt krijg je meestal meteen de quality shit die je zoekt en er zijn altijd wel mensen bereid om ff hun bookmarks te kutnpeesten.
een vraag zoals deze scheelt gewoon een berg tijd die je beter kan besteden met het leren van wat je zoekt vinnik.
het is wat anders als iemand vraagt hoe je een scriptje schrijft ofzo.
in dat geval eerst proberen en pas vragen als je vast zit.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderd
Of andere NL resources op internet betreffende PHP?
Thnx.
Kaj.
I
Het is inmiddels 1 april, maar heb er nog niks van gehoord. Heb je een linkje misschien?Kaj. schreef op zaterdag 11 maart 2000 @ 18:44:
Ik hoorde van de week dat op 1 april (geen grap) een boek over PHP uitkomt. In het Nederlands, uitgegeven door Addison-Wesley.
Kaj.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.