It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
euhmm, Kazaa werkt hier gewoon hoor met ipchains 
welke regel heb jij om internet te forwarden?
welke regel heb jij om internet te forwarden?
De regel die het internet forward is bij mij:
code:
1
| ipchains -A forward -i $EXTERNAL_INTERFACE -s $LOCALNET_1 -j MASQ |
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde, en hier doet Kazaa e.d. het wel allemaalOp Sunday 28 October 2001 09:36 schreef asusk7m550 het volgende:
De regel die het internet forward is bij mij:
code:
1 ipchains -A forward -i $EXTERNAL_INTERFACE -s $LOCALNET_1 -j MASQ
Zou het misschien kunnen dat kazaa niet werkt omdat er twee keer gebruik word gemaakt van NAT.
De eerste keer door de server, en de tweede keer door de ADSl modem (dit ga ik binnenkort veranderen, maar dan moet de servernatuurlijk wel goed functioneren)
De eerste keer door de server, en de tweede keer door de ADSl modem (dit ga ik binnenkort veranderen, maar dan moet de servernatuurlijk wel goed functioneren)
Verwijderd
Nope volgens mij heeft nat alleen als nadeel dat er niet van jou af gedownd kan worden. Als ik dan wat van jou zou willen downloaden krijg ik zo'n flammetje (van een vuurmuur)
Verwijderd
nou, als ik ff niet oplet wordt er genoeg van me gedownload hoorOp Sunday 28 October 2001 15:21 schreef ybraat het volgende:
Nope volgens mij heeft nat alleen als nadeel dat er niet van jou af gedownd kan worden. Als ik dan wat van jou zou willen downloaden krijg ik zo'n flammetje (van een vuurmuur)
Verwijderd
Ik heb ook niks speciaals geregeld op de gateway voor kazaa, maar ik heb wel eens iemand wat bij me zien downloaden.
Dan vraag ik me wel af hoe het zit, het zou reversed kunnen gaan, zoiets als bij dcc, of passive ftp, maar als beiden partijen achter een gateway zitten moeten er naar mij idee alsnog problemen ontstaan.
Dan vraag ik me wel af hoe het zit, het zou reversed kunnen gaan, zoiets als bij dcc, of passive ftp, maar als beiden partijen achter een gateway zitten moeten er naar mij idee alsnog problemen ontstaan.
Pagina: 1