Toon posts:

GeForce 2 werkt niet in Asus P5A

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaar geleden een ASUS Geforce 2 32 MB pure gekocht en dat wilde ik op een ASUS P5A moederbord plaatsen. Plaatsen kon wel, maar spelen niet. Echter vertelde de verkoper mij een ander verhaal.

Nu heb ik net een nieuw moederbordje bestelt een Asus A7A266 heeft iemand toevallig zo'n zelfde config en problemen daarmee ontdekt?

|:( ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan!!!!!!!

Verwijderd

misschien is het slim om te kijken of alles wel compitabel met elkaar is ;)

Ik bedoel, ik ga geen Mobo voor een AMD proc halen als ik een Pentium 4 heb liggen :z

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Het is toch gewoon een AGP kaart en ik neem aan dat je ook een AGP slot op het mobo heb zitten...

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:45

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb een vriend met een A7A en V7700Pure, en die heeft er geen problemen mee. Maar ja, ik heb ook een P5A gehad waarmee ik gewoon een V6600 (Geforce1) kon gebruiken terwijl dit volgens velen niet te doen was... dus of jij er geen problemen mee krijgt durf ik niet te zeggen :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:00
Op Sunday 28 October 2001 08:33 schreef Snijkoek het volgende:
Het is toch gewoon een AGP kaart en ik neem aan dat je ook een AGP slot op het mobo heb zitten...
Neuh... het is niet GEWOON een AGP kaart. GF2 heeft ook minimum eisen :) Icm een K6-2 doet ie het gewoon minder goed :)

trouwens, dennisdg; heb je wel een nieuwe proc bestelt? want de processor die op die P5A zit, past niet op de A7A266 :)

Ben ook wel benieuwd naar wat die verkoper je voor verhaal vertelde :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 08:46 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Neuh... het is niet GEWOON een AGP kaart. GF2 heeft ook minimum eisen :) Icm een K6-2 doet ie het gewoon minder goed :)

trouwens, dennisdg; heb je wel een nieuwe proc bestelt? want de processor die op die P5A zit, past niet op de A7A266 :)

Ben ook wel benieuwd naar wat die verkoper je voor verhaal vertelde :)
Bent niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen! Tuurlijk koop ik ook een pro (1,2GHZ) & pro cooler & ram (512MB) & kast(FTWR) etc. :?

De verkoper vertelde mij, dat als ik de laatste updates v/d drivers van internet haalde, dat ik dan geen problemen zou krijgen met mobo P5A

:Z :P :D :7 :*

Verwijderd

Ik heb je topictitel aangepast, volgende keer een wat vriendelijkere met minder hoofdletters nemen aub.

Verwijderd

Hij kan ook dicht trouwens ook, ik heb meerdere topics erover gevonden, waar deze er 1 van is :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/94396/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.