Eerlijk gezegd kan ik me er niet aan storen.
Voor hen die zich er WEL aan storen:
Sunday = zondag
Monday = maandag
Tuesday = dinsdag
Wednesday = woensdag
Thursday = donderdag
Friday = vrijdag
Saturday = zaterdag
Saved by the buoyancy of citrus
nee nog niet, maar nu je het zegt, jahOp Sunday 28 October 2001 08:07 schreef HlpDsK het volgende:
Het was je al opgevallen?
hm dank jeOp Sunday 28 October 2001 08:12 schreef Cyphax het volgende:
Dat steekt ook nog weleens de kop op?
Eerlijk gezegd kan ik me er niet aan storen.
Voor hen die zich er WEL aan storen:
Sunday = zondag
Monday = maandag
Tuesday = dinsdag
Wednesday = woensdag
Thursday = donderdag
Friday = vrijdag
Saturday = zaterdag
en october, dat moet dan een maand wezen ofzo?
augustus denk ik hae
Verwijderd
Mocht het helpen: Maanden in het Nederlands beginnen met een zelfde letter als in het EngelsOp Sunday 28 October 2001 08:16 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
hm dank je
en october, dat moet dan een maand wezen ofzo?
augustus denk ik hae
en maart en mei dan?Op Sunday 28 October 2001 08:24 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Mocht het helpen: Maanden in het Nederlands beginnen met een zelfde letter als in het Engels
Verwijderd
50% gokOp Sunday 28 October 2001 08:40 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
en maart en mei dan?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Komt vanzelf wel weer goed (KEES!!)....
Verwijderd
Er zal wel nog even een locale setting ofzo ergens ingesteld moeten worden ofzo, dit is wel eens eerder gebeurd, ik neem aan dat dit niet definitief is.Op Sunday 28 October 2001 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ben in July geregd.Eerlijk gezegd stoor ik me er WEL een beetje aan. Doe het dan helemaal Engels, maar geen mengelmoesje van Engels en Nederlands a.u.b.
Ik neem aan dat die locale setting gewoon in een goed geschreven stukje php script zou zitten.Op Sunday 28 October 2001 14:56 schreef johnny appleseed het volgende:
Er zal wel nog even een locale setting ofzo ergens ingesteld moeten worden ofzo, dit is wel eens eerder gebeurd, ik neem aan dat dit niet definitief is.
1
2
3
| <? setlocale("LC_TIME", "nl_NL"); ?> |
Zit het ook, maar er moet ws nog een symlinkje gemaakt worden voor nl_NL..Op Sunday 28 October 2001 15:04 schreef little_soundman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die locale setting gewoon in een goed geschreven stukje php script zou zitten.
PHP:
1 2 3 <? setlocale("LC_TIME", "nl_NL"); ?>
Nee hoor. Als topix gewoon die setting in alle relevante php files heeft, dan is er verder geen symlink nodig. Php kan die info dan gewoon uit /usr/share/locale/nl_NL/* halen.Op Sunday 28 October 2001 15:07 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Zit het ook, maar er moet ws nog een symlinkje gemaakt worden voor nl_NL..
Maar hoe dan ook, het wordt vast en zeker gefixed
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
[edit]
Is iets minder simpel dan dat ik dacht.
weinig over te zeggen: fixedOp zondag 28 oktober 2001 07:48 schreef ikbenveldmuis het volgende:
sja...nix toe te voegen, kan er zo snel nix over vinden
dus data boven elke post bdoel ik
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Topix.nl is van Arjen, heeft GoT nix mee te maken behalve dat hun(Arjen&Jorma) forum hier draaitOp maandag 29 oktober 2001 11:55 schreef Onno het volgende:
En nou bugs.topix.nl nog even fixen? (ja, weer zoiets wat de vorige keer *ook* al fout ging)
leg het is ff uit danOp maandag 29 oktober 2001 12:12 schreef Onno het volgende:
Laat je wat beter voorlichten voordat je reageert.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dit is wat anders...Op maandag 29 oktober 2001 11:55 schreef Onno het volgende:
En nou bugs.topix.nl nog even fixen? (ja, weer zoiets wat de vorige keer *ook* al fout ging)
En wordt vandaag gefixed door kees.
Er is namelijk een beetje verschoven in homedirs over servers, etc etc.
Verwijderd
bugs.topix.nl draait gewoon op een tweakers.net server, that's whyOp maandag 29 oktober 2001 12:14 schreef DR het volgende:
[..]
leg het is ff uit dan
Morgen weer een dagOp dinsdag 30 oktober 2001 00:01 schreef Onno het volgende:
Vandaag is voorbij.
Er waren problemen met het overpompen van de homedirs (protesterende Odin oid) werd mij verteld.
Vandaag bracht enige probleme met freebsd aan het licht.Op dinsdag 30 oktober 2001 00:01 schreef Onno het volgende:
Vandaag is voorbij.
Ik had de schijven van odin/arhsia in precies dezelfde hardwareconfig teruggezet hier lokaal, om vervolgens de data proberen te kopieren. Echter zodra ik een netwerkkaart aansprak hing het systeem (jah, ik kon met 440 bytes/s kopieren, dus niet echt hangen). Ik heb het opgelost door een Intelnic erin te zetten. helaas was op het moment dat ik klaar was de UT al weer dicht, vandaar dat ik het morgen upload (en nee, niet alleen de bugs.topix.nl thingies, maar ook de homedirs van de diverse mensen, 400 meg totaal ingepakt, vandaar dat ik het op de ut wil uploaden en niet vanaf thuis met 8 kb/s up 3 dagen lang wil uploaden
Oftewel, vandaag is voorbij, leve vandaag!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Kees: domme vraag hoor.. maar waarom kopieer je dat soort dingen niet *voordat* je die servers uit hun rackje licht...
Geen domme vraag hoorOp dinsdag 30 oktober 2001 00:15 schreef Onno het volgende:
Ik reageer over 6 dagen weer.
Kees: domme vraag hoor.. maar waarom kopieer je dat soort dingen niet *voordat* je die servers uit hun rackje licht...
Om eerlijk te zijn, straal vergeten. Ik had een lijst met dingen die ik moest doen, en die heb ik helemaal afgewerkt, toen was ik 8 uur bezig en dacht ik klaar te zijn.. helemaal vergeten die ook nog mee te kopieren
Anyway, vandaag en gister druk bezig geweest de homedirs te kopieren, alleen dat ging door bovenstaande problemen ietwat moeilijk, had ze dus allang upgeload willen hebben
maar jullie hebben geen contractverlenging met dat topix gedaan, dus kunnen jullie dat er toch zo afknikkeren?Op dinsdag 30 oktober 2001 00:05 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
bugs.topix.nl draait gewoon op een tweakers.net server, that's why
nee maar serieus, jullie hosten die site wel, maar jullie krijgen er nix voor terug
en ik geloof dat topix een beetje mwa niet echt zo geweldig is als ik het hier lees, qua bugfixing ensow, dat het lang duurt
dus vandaar, waarom hosten jullie bugs.topix.nl, en daar zit neem ik aan ook topix.nl bij dus
Ik neem aan dat topic de datum via een timestamp in de DB zet. Als je het er dan uithaalt, kan je met 1 regeltje code de datum naar jouw formaat aanpassen. En als je dan ook nog dagnamen wilt, ben je met 7 regeltjes code al klaar. Ik snap niet waarom dat nog niet gedaan is dan? of kost dat veel parsetijd oid? (lijkt me niet, maar ik heb het niet getest zelf hoeveel tijd 't kost)