cs refresh rate in XP

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
ik heb nu sinds vandaag de XP Pro NL windows, en ikke dus CS installen (heb van te voren alle agp en vga drivers geinstalled) de desktop draait op 1280x960x32@75 nu heb ik in CS/HL de config op opengl 1280x960 (het hoogste) staan, maar op 1 of andere manier doet hij tijdens het spelen op 60Hz draaien (of het 16 of 32 bits is weet ik niet) ik heb nu de vertical sync uitgezet om toch nog de 99 FPS te halen maar van die 60Hz krijg ik zo'n koppijn

weet iemand hoe ik deze op het hardware maximum 1280x960x16@75 of 1280x960x32@75 moet krijgen?

BTW ik heb de detonators

en heb de search gebruikt maar als je zoekt op cs of XP komt er gewoon zoveel troep uit rollen, dus ik hoop dat dit nog niet gevraagd is en zo jah, link me ffkes door en hangslotje erop. >:)

edit:

ok, ik searchde dus met een typo, sorry, maar dit is al uitvoerig besproken en opgelost, doe mij maar zo'n hangslotje dan en sorry voor het overast |:(

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem maar geen nvidia kaart :/( prophet 4500 )
wat nu?
heb al powerstrip geprobeerd maar dat werkt ook niet 100% in alle games...
en die setting in dxdiag helpt ook niet echt :'(
iemand een oplossing?
( behalve een nvidia kaart kopen...)

Verwijderd

1:
Razzie
}:O je hebt wel een nvidia kaart, alleen het is geen nvidia kaart (die zijn er niet) maar een nvidia chip. op een hercules kaart. je moet ook de refreshrate patch DLen en installen, dan krijg je wel 90 hz MAAR als je framerate onder je refreshrate komt kun je je muis neit meer bewegen (en uberhaupt geen input meer in HL stoppen) dus je gaat elke keer dom dood ("hét CS-XP probleem")

2:

Mon Dec 10 19:38:00 2001 Name: [CCD]CU2morO from WONID: 29154 listed as suspicious due to cheat bot_aim from HLH.
Mon Dec 10 19:38:21 2001 Name: [CCD]CU2morO from WONID: 29154 listed as probable due to cheat bot_lower from HLH.
Mon Dec 10 19:38:40 2001 Name: [CCD]CU2morO from WONID: 29154 listed as detected due to cheat bot_weapon from HLH.

:( hebbie hem weer

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Lol :D

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 14:34 schreef KnetterGek het volgende:
1:
Razzie
}:O je hebt wel een nvidia kaart, alleen het is geen nvidia kaart (die zijn er niet) maar een nvidia chip. op een hercules kaart. je moet ook de refreshrate patch DLen en installen, dan krijg je wel 90 hz MAAR als je framerate onder je refreshrate komt kun je je muis neit meer bewegen (en uberhaupt geen input meer in HL stoppen) dus je gaat elke keer dom dood ("hét CS-XP probleem")
}:O op een prophet 4500 zit een kyro 2 chip.....

Verwijderd

ehm
*bloos*
|:(
mijn excuus

maar punt 2 blijft overeind, groeten aan de Wageningen server (BARBARIANS CS) en hephaestus dat ie de info even rondgilt op demon.nl. we hadden al lang niet meer zo hard gelachen :D

Verwijderd

hehe ok al goed ;)

mja punt 2...
toch jammer dat veel mensen niet zonder cheats kunnen csen =/

Verwijderd

ik rcon banid 0 wonid kick me helemaal suf idd.

maaaaar het is wel leuk om een cheater middels kundig gebruik van de rechtervoet de server af te trappen.
jammer alleen dat je zo vaak moet trappen dat er geen speelplezier meer overblijft.

enne cu2mor0 speelt in een clan heh... die staan vast op clanbase

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
die aarz speelt ook op strikerz. :(

• CU2morO
ik zie nu pas dat dit topic weer omhoog geschopt is...
ik zal het ff uitleggen, ik speel idd op strikerz (omdat demon gewoon zulke slechte organisatie/admins heeft (no offence)...
maar ik cheat dus alleen om de anticheats op mijn server te testen, ik ken dat hele wonid 29154 niet eens, ik speel zelf altijd onder mijn eigen legale 2005987 wonid
en die "the viruz" zit helemaal niet in onze clan dus hij is gewoon een sukkel die iets verzint, de enige keren dat ik cheat is wanneer ik mijn anticheat moet testen op mijn eigenste server (zie sig)

ik hoop dat niet teveel mensen in deze domme grap trappen van een of andere sukkel @ 29154

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:05
Op zondag 30 december 2001 17:23 schreef CU2morO het volgende:
ik zie nu pas dat dit topic weer omhoog geschopt is...
ik zal het ff uitleggen, ik speel idd op strikerz (omdat demon gewoon zulke slechte organisatie/admins heeft (no offence)...
maar ik cheat dus, ik ken dat hele wonid 29154 niet eens, ik speel zelf altijd onder mijn eigen legale 2005987 wonid
en die "the viruz" zit helemaal niet in onze clan dus hij is gewoon een sukkel die iets verzint, de enige keren dat ik cheat is wanneer ik mijn anticheat moet testen op mijn eigenste server (zie sig)

ik hoop dat niet teveel mensen in deze domme grap trappen van een of andere sukkel @ 29154
:D

• CU2morO
oh nee, wat stom, het moest zijn: ik cheat dus alleen op mijn eigen server om de anticheats uit te testen

Verwijderd

In je drivers handmatig de onnodige refreshrates er uit halen. Dus bij 640x480 alleen 100Hz ofzo en zo voor alle resoluties, op alle kleurdieptes. Bestandje is de *.inf van je drivers. Het is even een pokkewerkje maar het werkt gegarandeerd! Nooit meer gamen op 60Hz :P

Verwijderd

:r ***zucht*** :r

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 20:26

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 30 december 2001 19:27 schreef Norretix het volgende:
:r ***zucht*** :r
w00t, Online Gaming is life, rest is just detail..
Cheater bashen, w00t :D

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-11 10:13

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

ehm volgens mij is het gewoon een kwestie van ga naar je directx (als je die aan hebt staan in counterstrike anders helpt dit niet ;) ) en ga naar het laatste tabblad en dan kun je daar ergens je refreshrate verhogen.. tada! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1