Toon posts:

Welke printer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
mijn printer is stuk, en nu wou ik morgen op de zwarte markt (in beverwijk) een nieuwe printer halen :)
Mijn budget is erg laag.
dus ik zat te denken aan de Epson Stylus Color 580 want die kwam er op HardwareInfo.net errug goed uit in de test vond ik en de afdruk zag er niet slecht uit :)
Mijn ex-printer is een HP Deskjet 695C.
Ik vond afdrukken van die printer kwa kwaliteit goed genoeg..
Maar de afdrukken van de Epson zien er mooier uit :)
en de inkt van de epson is goedkoper :)
Kortom ik d8 aan de Epson... :)

Maar wat raden jullie mij aan en wrom?

Ik hoop dat de reacties een beetje snel komen want ik moet morgen ochtend al naar beverwijk :(

alvast bedankt :)

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20

Paladin

Play Ball!

hoe laag is laag qua jou budget want ik zag bij dynabyte en hp 930 erg goeie kleuren printer voor 299 staan imho ook zekers niet duur. maar ik weet niet wat je budget is. Zelf geen epson fan teveel mensen gezien die problemen met dat ding hadden.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 02:27 schreef Paladin het volgende:
hoe laag is laag qua jou budget want ik zag bij dynabyte en hp 930 erg goeie kleuren printer voor 299 staan imho ook zekers niet duur. maar ik weet niet wat je budget is. Zelf geen epson fan teveel mensen gezien die problemen met dat ding hadden.
dynabyte????!!!!! :r :r
dynascheit jah!! >:)

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:21

OMX2000

By any means necessary...

Op Sunday 28 October 2001 02:33 schreef pjot het volgende:

[..]

dynabyte????!!!!! :r :r
dynascheit jah!! >:)
Beetje kinderachtige reactie als je het mij zo vraagt... Als het om printers en monitors gaat, wil ik het ding kunnen zien voordat ik het koop. En ik heb liever dat ik tegen iemand kan zeiken (in person) als er iets mis blijkt te zijn. En dan vind ik zo'n Dynabyte lekker makkelijk... Als je weet wat je wil hebben, en lekker de reviews op het net gelezen hebt, hoef je dus niet gek te laten maken door een van de verkopers daar.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 04:45 schreef OMX2000 het volgende:

[..]

Beetje kinderachtige reactie als je het mij zo vraagt... Als het om printers en monitors gaat, wil ik het ding kunnen zien voordat ik het koop. En ik heb liever dat ik tegen iemand kan zeiken (in person) als er iets mis blijkt te zijn. En dan vind ik zo'n Dynabyte lekker makkelijk... Als je weet wat je wil hebben, en lekker de reviews op het net gelezen hebt, hoef je dus niet gek te laten maken door een van de verkopers daar.
Sinds ik tweakers.net ken ben ik vrij goed op de hoogte van het computergebeuren :) en als ik dan ook naar zo'n soort en met zaak ga, en je hoort daar de verkopers dingen uitleggen aan de klanten, dan moet ik toch wel eens moeite doen om niet te gaan lachen of me er mee te gaan bemoeien :o

Maar goed nog eventjes ontopic, ik heb vorige week de HP Deskjet 960c gekocht voor 499 piek, ik vind het een fijn printertje, afdruk vind ikzelf voldoende van kwaliteit. Ik verbaasde me eigenlijk wel, de afdruk kwam er bijna net zo uit als ie op het beeldscherm stond, was ik wel anders gewend met mijn vorige printer (hp deskjet 670c)

Verwijderd

Ik ben zelf helpdesk medewerker van Epson en moet toch echt je die c5890 NIET aanraden.... ALS ie het doet is ie ok ja, maar er zitten geen knopjes op dus zodra er iets mee is is het opsturen geblazen! Was laatst bij de vobis te koop voor 99 piek! Tja, voor zo'n prijs neem je hem gewoon me, want mijn HP :) inkt is op en de inkt kost net zo veel als die Epson printer :)

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 06:16 schreef SittingDuck het volgende:
Ik ben zelf helpdesk medewerker van Epson en moet toch echt je die c5890 NIET aanraden.... ALS ie het doet is ie ok ja, maar er zitten geen knopjes op dus zodra er iets mee is is het opsturen geblazen! Was laatst bij de vobis te koop voor 99 piek! Tja, voor zo'n prijs neem je hem gewoon me, want mijn HP :) inkt is op en de inkt kost net zo veel als die Epson printer :)
Mja .. maar bij een nieuwe printer zit vaak een start-patroon, dat maar een beetje gevuld is. En nieuwe inkt halen is weer behoorlijk duur.

Printers, ongeacht welk merk, werken volgens het Polaroid-principe. Goedkope Printers, Dure Inkt.

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zei had ik dus een HP, maar ik vind die Epson dus beter....

Ik wil niet weer een HP ivm de dure inktkosten...

ik moet zo naar de zwarte markt dus ik zit te twijfelen :(

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:21

OMX2000

By any means necessary...

Op Sunday 28 October 2001 04:53 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

Sinds ik tweakers.net ken ben ik vrij goed op de hoogte van het computergebeuren :) en als ik dan ook naar zo'n soort en met zaak ga, en je hoort daar de verkopers dingen uitleggen aan de klanten, dan moet ik toch wel eens moeite doen om niet te gaan lachen of me er mee te gaan bemoeien :o

Maar goed nog eventjes ontopic, ik heb vorige week de HP Deskjet 960c gekocht voor 499 piek, ik vind het een fijn printertje, afdruk vind ikzelf voldoende van kwaliteit. Ik verbaasde me eigenlijk wel, de afdruk kwam er bijna net zo uit als ie op het beeldscherm stond, was ik wel anders gewend met mijn vorige printer (hp deskjet 670c)
Hee cool... ik zit er over na te denken om een HP 960 of 940 te halen, het enige verschil schijnt te de snelheid te zijn. Maar hoe komen de kleurenprints er op normaal papier uit?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Topicstarter
kben dus vandaag naar de zwarte markt geweest, kheb nix gekocht want ze hadden alleen de HP710 :(

Dus nu heb ik nog genoeg tijd voor tips...
so...kom maar op met die tips :P

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 06:16 schreef SittingDuck het volgende:
hmm, welke raad je me dan aan als HelpDesK medewerker? :D

Verwijderd

Topicstarter
*uppercut* :P

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 01:10
Die Epson 580 mag dan geen knopjes hebben en zo langzaam zijn als een uitgemergelde slak, printkwaliteit (1440 dpi?)is voor die bodemprijs zeker niet slecht.

En dan 't grote budget-pluspunt. Inktcardtridges (niet-origineel) zijn voor dit model goedkoop te krijgen. 15 voor zwart en 25 voor kleur of zo. Bij de duurdere modellen zijn die (nog) niet verkrijgbaar vanwege de chip die tegenwoordig in die cartridges zit.

Dus zit je met een laag budget, dan is deze een uitstekende keus.

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 06:16 schreef SittingDuck het volgende:
Cartridges zijn inderdaad een dure grap:
voor de HP720C kost een kleurencartridge 115 piek en zwart 80 piek.

Aan de cartridges verdienen de printerfabrikanten het meeste geld.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dus nu heb ik nog genoeg tijd voor tips...
so...kom maar op met die tips
Dat ligt eraan wat je gaat printen. Als je mooie foto's wil printen en je bent bereid na 30-50 A4'tjes vol te hebben geverfd nieuwe inkt te kopen ter waarde van 200,- , neem dan gerust de HP :)

Wil je daarintegen degelijke foto's, tekst en nog vanalles afdrukken, maar is de juistheid van de kleuren niet zo belangrijk en nieuwe inkt voor 15,- wel leuk, neem dan de Epson.

Ik heb lange ervaring met een Epson Stylus Color 600 gehad en ik heb nu een HP 930C. Dat ding heeft zijn waarde (kostte toen 400,-) aan inkt al opgeslurpt en uitgesmeerd...

Maar ik moet wel zeggen, de HP's zijn toch wel beter op gewoon papier tov. Epson (vroeger dan, weet het nu niet).

Wat ik veel hoor is dat de Canons niet slecht zijn, vooral dat ze economisch goed zijn en een goede afdruk hebben.
Pagina: 1