progje om je geheugen mee te testen...

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
ik begin een vermoeden te hebben dat mijn geheugen ni meer zo intact is (2x128mb en 1x256mb pc133 sdram draaiend op cas2 en vroeger ook op 137mhz ipv 133 nu)

ik heb ondertussen na de search te gebruiken docmemory 1.45 al gedownload, maar ik kan hem ni fatsoenlijk installeren omdat de nieuwe windows geen format /s meer kan doen (en dat doet ie tijdens de installatie om zijn disketje te maken)
ik heb al wel met een zelfgemaakte winme opstartdiskette geprobeerd, maar docmem laat in dat geval mijn pc vrijwel onmiddelijk rebooten (ik hoop dat dit geen slecht nieuws is...)

nu wil ik het nog eens zeker kunnen testen, van daar dat ik me afvraag of dat iemand een BETROUWBAAR programma voor win2000 of winME of winXP kan geven, dat een duidelijk foutmelding geeft ipv van te robooten...

thx op voorhand...

Verwijderd

SiSoft Sandra. of deze die kun je onder DOS draaien (wel zo betrouwbaar)-->> memtest86

http://www.memtest86.com

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Ik las een maand of twee geleden in Computer!Totaal over een progje om je geheugen te defragmenteren (zoek er zelf maar naar als je denkt er iets aan te hebben, ik heb nu geen tijd)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:01
Memtest86 (via bootdisk)

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
kheb die memtest net 9 uur laten testen zonder dat ie fouten vond, dus ik denk dat het niet aan mijn geheugen ligt...
:)