diskdrive spoort niet??

Pagina: 1
Acties:

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb sinds anderhalve week een AMD systeem, maar wat me vandaag voor 't eerst opvalt is dat 't lampje van m'n 3.5" diskdrive (wauw! ;) ) om de zoveel minuten heel ff gaat branden en dat ie daarbij ook ff een geluidje maakt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? De drive werkt verder wel gewoon, dus 't ligt niet aan een kromme aansluiting ofzo.

Ik draait trouwens windows XP.

Verwijderd

hmmm

Heb 2000AS draaien en mijn mijn AMD en ook ik ben niet te spreken over de sounds van mijn 3,5" 1,44 MB p/FD drive

Hij maakt bij mij kraakgeluiden..bzzzz brmmmmmmm ieeeeeeeuuh Klik.

Lezen en schrijven doettie nog wel..

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 19:42

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, das inderdaad vaag. Heb het ook gehad onder XP. Heb je niet een programma in de achtergrond lopen die telkens media opzoekt? Ik bedoel, ik had het met Winzip: had op a: gezipt; daarna Winzip geminimaliseerd: om de minuut zocht ie op a: (soort refresh idee ofzo). Dus probeer eens al je programma's uit te zetten en kijken of ie het blijft doen.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

neem dan ook geen diskette!
een cd is ook bootable hoor :P ;)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:42
Op Saturday 27 October 2001 15:51 schreef InZane het volgende:
Ik heb sinds anderhalve week een AMD systeem, maar wat me vandaag voor 't eerst opvalt is dat 't lampje van m'n 3.5" diskdrive (wauw! ;) ) om de zoveel minuten heel ff gaat branden en dat ie daarbij ook ff een geluidje maakt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? De drive werkt verder wel gewoon, dus 't ligt niet aan een kromme aansluiting ofzo.

Ik draait trouwens windows XP.
Hmm de laatste keer dat ik dit zag was het een virus

Sirc32

Repareren doe je zo.

Verwijderd

moved HA >> OM

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op Sunday 28 October 2001 11:42 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
moved HA >> OM
Keej je hebt gelijk :)

Maar goed, om de een of andere reden is m'n diskdrive al stil sinds ik de comp aan heb (uurtje ofzo) :)

Het is in elk geval zeker weten geen virus en ik heb ook geen rare proggies op de achtergrond draaien (PC Alert, MSN, ICQ) die het zouden kunnen veroorzaken. Winzip heb ik d'r niet eens opstaan trouwens.

Lekker vaag allemaal :?
Pagina: 1