Ik heb een wd caviar 60 gb die nou ongeveer 3 of 4 maanden oud is. Maar om de 10 of 20 min. hoor je 2 harde tikken en dan blijft alles even 1 of 2 sec stil staan. Dit is best wel lastig want ik gebruik die hd om muziek op te nemen, meestal stukken van rond de 75 min, dus als hij dan even 1 sec vast staat is gelijk dat wavje naar de klote. Is dit normaal bij die wd hd's of is er iets mis met de mijne? En heeft iemand misschien een emailadres van wd waar ik gewoon nederlandse emails naar toe kan sturen want ik heb al overal gezocht maar kon nix vinden:(?
Klinkt inderdaad alsof hij het binnenkort echt gaat begeven.
Mijn advies: backup alles maar vast goed !
Succes !!
Mijn advies: backup alles maar vast goed !
Succes !!
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Verwijderd
WD heeft HELE goede online diagnostic tools. Via de browser je HDtje checken dus. Werkt heel goed!
http://www.westerndigital.com/
Ga daar ff kijken. Mijn WD was ook binnen een jaar naar de maan en ik heb geen zin om 'm om te ruilen...
http://www.westerndigital.com/
Ga daar ff kijken. Mijn WD was ook binnen een jaar naar de maan en ik heb geen zin om 'm om te ruilen...
Ja ik heb al vaker van die tools gehad, maar ik heb nu toch liever een nieuwe hd. Als ik IE opstart hoor je al meteen 2 harde tikken, mij lijkt het dat er dan van binnen wel echt iets kapot is en dan stuur ik hem liever op dan zo'n tooltje te gebruiken...
De winkel waar je 'm gekocht hebt?
Ten eerste is het binnen een jaar (garantie dus), ten tweede kunnen zij dat ding opsturen naar de importeur.
Of je vraagt het adres van de importeur bij de winkel...
Ten eerste is het binnen een jaar (garantie dus), ten tweede kunnen zij dat ding opsturen naar de importeur.
Of je vraagt het adres van de importeur bij de winkel...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Grote kans dat het bedrijf waar je je HDD denkt in te gaan leveren ook zo'n WD diag gebruiken (moet namelijk van WD vanwege de foutcode die dat programma genereerd). Dus kun je het beste zelf ook dat programma ff downloaden en de hardeschijf testen.
TIP : Koop geen WD hardeschijven. Jaren geleden was het een top hardeschijf maar ik heb sinds de laatste jaren niet 1 WD gezien die meer dan een jaar heel bleef.
Suc6
TIP : Koop geen WD hardeschijven. Jaren geleden was het een top hardeschijf maar ik heb sinds de laatste jaren niet 1 WD gezien die meer dan een jaar heel bleef.
Suc6
Pagina: 1