Toon posts:

Arme student zoekt: HD te leen omgeving Nijmegen

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allen,

Stomme request: mijn beide hd's zijn in rook opgegaan vanwege een falende voeding en zijn nu ter reparatie aangeboden. Aangezien het allebei wat oudere types zijn werden ze niet direct omgeruild en zit ik dus nu zonder hd :( Van 70 gb naar 0 gb.

Mijn vraag: Heeft iemand een reserve-hd'tje van een paar gig liggen dat stof ligt te happen? En kan daarmee een medetweaker een paar weekjes uit de brand worden geholpen, zodat ik in ieder geval fatsoenlijk kan beginnen met afstuderen?

Een lekker flesje wijn als beloning zit er wel in. Graag omgeving Nijmegen, kom m met OV halen.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Hahaha das wel de stomste request die ik gezien heb ja, ken je geen hd. bij de wehkamp vandaan halen ofzo joh :?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Je sig klopt niet :+

Maar heb hier nog een HDD van 250MB :)

Kijk anders in V&A en koop een goedkope.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat mensen kapitalen willen hebben voor een oud 4,3 gig hd'tje. En ik heb het waarschijnlijk maar een weekje of 4 nodig. Beetje zonde om een hd te gaan kopen.

Ik heb ook nog wel een 20 MB liggen, dus MS-DOS 3.3 & WP 5.1 kan ik wel draaien ja :(

Graag serieuze reacties. We hebben niet allemaal evenveel geld te spenderen. Ik had ook liever de hele kast over m'n linkerschouder gegooid en een nieuwe gekocht, maar ben helaas geen miljonair.

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ik heb er hier nog een liggen van 2 gb
mag je zo meenemen
ik woon in Bergen 30km van nijmegen.
meel ff als je intresse hebt.
NeXoR88@hotmail.com

Verwijderd

we hebben weer veel over met zijn allen voor onze studenten merk ik al weer.

kun je niet even op een tweede hands markt gaan kijken
tja je moet wat,...

ik denk namelijk dat NIEMAND jou een hdtje uit gaat lenen,...

daar hoef ik geen student voor te zijn,...

Verwijderd

NEXOR NEXO NEXOR,...

MIJN GELOOF IN DE MENSHEID IS TERUG!!!!!!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
dank u dank u :P

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 00:17

riffey#4

aka Beever#4

Op zaterdag 27 oktober 2001 15:12 schreef Bjorntje het volgende:
Ik heb ook nog wel een 20 MB liggen, dus MS-DOS 3.3 & WP 5.1 kan ik wel draaien ja :(
Daar zijn anders al heel wat scripties mee geschreven! ;)
Dos 6, Windows 3.11 en Word 6.0.
Kun je bijna hetzelfde mee als W2K en Office2K.

(ik zit een beetje te jennen, je hebt ondertussen al een 2 gb schijf aangeboden gekregen, maar als je scriptie voornamelijk uit tekstverwerking bestaat is 20 mb ook wel voldoende, hoor ;) )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.