Defunctus Deo Juvente
De users die niet zijn ingelogd krijgen tijdelijk een voorgebakken index te zien van mijn account (zonder private forums
). Langs die omweg krijgen veroorzaken de anonieme users niet de query die in [topic=302948/1/75] de performance van het forum verneukt
.
Inloggen/uitloggen heb ik inmiddels gefixt.
[Ik had het gelezen..alleen van Inloggen nietOp zaterdag 27 oktober 2001 14:35 schreef Femme het volgende:
De users die niet zijn ingelogd krijgen tijdelijk een voorgebakken index te zien van mijn account (zonder private forums). Langs die omweg krijgen veroorzaken de anonieme users niet de query die in [topic=302948/1/75] de performance van het forum verneukt
.
Defunctus Deo Juvente
Yep maar is nu, aldus Femme, opgelostOp zaterdag 27 oktober 2001 14:37 schreef Aikeleer het volgende:
Bij de index kan je idd. alleen uitloggen, als ik surf naar een forumlist kan ik daar wel inloggen.
Defunctus Deo Juvente
hmmz, koele feature voor m'n forum. 
* Engineer *
* Engineer *
PFF.. hebben we alOp zaterdag 27 oktober 2001 15:06 schreef hdd het volgende:
hmmz, koele feature voor m'n forum.
* HappyFun *
Defunctus Deo Juvente
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:36 schreef HappyFun het volgende:
[..]
PFF.. hebben we al
AHA. daarom redirect ie naar index2.php:)
* DeuTeRiuM kwam net binnen op het moment dat femme die index.php aan hetuppen was ofzo:)

Tweakers heeft zo nu en dan ook time-outs.. zal vast wel bekend zijn:) kheb er net ook maar ff een screenie van gemaakt;)
* DeuTeRiuM kwam net binnen op het moment dat femme die index.php aan hetuppen was ofzo:)

Tweakers heeft zo nu en dan ook time-outs.. zal vast wel bekend zijn:) kheb er net ook maar ff een screenie van gemaakt;)
[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found
grr, ik geef nooit meer m'n mening over jullie forumOp zaterdag 27 oktober 2001 15:36 schreef HappyFun het volgende:
[..]
PFF.. hebben we al
btw, kunnen jullie alles appart instellen tot op de font van het postcountertje in de profile na?
Pagina: 1