20*350ZO45°
of had je de rom gedownload
DDPEEKIW
Nee, tuurlijk over laten komen, hoe moet ik hem anders op mijn GBA kunnen spelenOp zaterdag 27 oktober 2001 13:38 schreef eviltweaker het volgende:
Heb je die laten overkomen uit Amerika?
of had je de rom gedownload
20*350ZO45°
Verwijderd
Multiplayer al geprobeerd?
groot voordeel: Je kan in het "opties" menu het contrast (uiteraard softwarematig) aanpassen.
20*350ZO45°
DDPEEKIW
Verwijderd
Nou als ik een GBA had (die ik nog wel ga kopen) dan zou ik er zeker Doom bijnemen. En mariokart en streetfighter uiteraardOp zaterdag 27 oktober 2001 13:56 schreef Xtentic het volgende:
Wie gaat um dan ook kopen voor de GAME BOY ADVANCED?
Veel mensen gebruiken een emulator, maar dat is vaak anders dan de feeling op een GBA, daarom altyd maar gewoon op de GBA.
20*350ZO45°
Er zijn apparaatjes waarmee je op gameboy disks kan schrijven, en gewone gameboy disks werken ook op een advanced.Op zaterdag 27 oktober 2001 13:41 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk over laten komen, hoe moet ik hem anders op mijn GBA kunnen spelen [afbeelding]
Oh bestaan die echtOp zaterdag 27 oktober 2001 15:08 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[..]
Er zijn apparaatjes waarmee je op gameboy disks kan schrijven, en gewone gameboy disks werken ook op een advanced.
20*350ZO45°
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Sommige dingen kloppen niet helemaal en het is allemaal een beetje matig (pilaren die missen, secrets die overduidelijk zijn en dan dat 'groene bloed'
Ach, is een klassieker en DM lijkt me erg kewl...
Jammer alleen dat 'Thy Flesh Consumed' er niet bij zit....
(PS: in emu zag ik geen MP modus.....wordt dat gedetecteerd?)
Die heb ik ook gespeeld, das niet echt lekker te doen vind ik. Geef mij maar het origineel op de PC!Op Saturday 27 October 2001 15:10 schreef 007 het volgende:
Doom heb ik al eeuwen op mijn PocketPC.
Ik heb 'm op mijn GBA niet kunnen vinden hoor, misschien zit de optie er wel helemaal niet in. (Ik kan natuurlijk effe op het doosje kijken of in de handleiding als ik zin heb)Op Sunday 28 October 2001 02:18 schreef CommDante het volgende:
(PS: in emu zag ik geen MP modus.....wordt dat gedetecteerd?)
20*350ZO45°
Op Sunday 28 October 2001 02:18 schreef CommDante het volgende:
Net ff gespeeld, en het is zekerz beter dan de SNES versie.
Da's iddSommige dingen kloppen niet helemaal en het is allemaal een beetje matig (pilaren die missen, secrets die overduidelijk zijn en dan dat 'groene bloed'), maar ik gaan 'em vrijwel zeker halen!
Singleplayer vinnik leukerAch, is een klassieker en DM lijkt me erg kewl...
Mwoah, die episode is toch erg matigJammer alleen dat 'Thy Flesh Consumed' er niet bij zit....
Da zou erg jammer zijn(PS: in emu zag ik geen MP modus.....wordt dat gedetecteerd?)
C:\>_
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hmm.. en dat moet ik na het lezen van dit topic zeker gelovenOp Saturday 27 October 2001 13:41 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk over laten komen, hoe moet ik hem anders op mijn GBA kunnen spelen
uhm ik weet niet hoor maar je kunt alleen maar naar links en naar rechts kijken, en vroeger zaten we allemaal met onze keyboardjes te spelen, dus waarom zou je met een gba niet kunnen richtenOp Sunday 28 October 2001 19:28 schreef n0va^ het volgende:
lijkt me nix om dat soort games op een GBA te spelen.. alleen de aiming al!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Da's onder de gordelOp Sunday 28 October 2001 18:29 schreef Bigs het volgende:
[..]
Hmm.. en dat moet ik na het lezen van dit topic zeker geloven
20*350ZO45°
Verwijderd
Sonic gaat ook ontzettend ownen op de GBA, 'k kan niet wachten
Ik snap ook wel dat je de echt goeie spellen koopt om de makers te steunen hoorOp Sunday 28 October 2001 21:38 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Da's onder de gordel![]()
euhm...bij Doom hoefde je niet te richten toch? Als iemand op een richel of verhoging stond schoot je toch wel raak(vaag). Alleen de goede kant opkijken was genoegOp Sunday 28 October 2001 19:28 schreef n0va^ het volgende:
lijkt me nix om dat soort games op een GBA te spelen.. alleen de aiming al!
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Verwijderd
Nee, Doom moet gewoon bij de verzameling. Dat groene bloed valt nog best mee en is eigenlijk wel kewl bij die zombies e.d.
Level aanpassingen mag ook nog wel (heb je wat te doen tijdens het spelen: Verschillen ontdekken)!
Alleen jammer dat de geheimen zo over duidelijk zijn gemaakt!
Verwijderd
Die 2e eindbaas was juist zo kewl met COOP op Ultra Violence!!
Verwijderd
Vreemd, want voor de rest is alle bloed (ja, ook je eigen) groen...
Hier zijn de pics:
[edit] Oh ja, die MasterMind spin zit er ook niet in, gewoon een paar van die Knights en Grote Rode Blops (weet de naam ff niet meer)!
maak eens wat ingame shots! ik wil weten hoe het eruit ziet
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
vriend bezoek eens http://pocket.ign.com, klik op (p)reviews, ga naar de D, klik op doom, scroll naar beneden, klik op plaatjesOp maandag 29 oktober 2001 23:20 schreef OiSyN het volgende:
in de topic stond met pics, maar ik heb nu niet meer gezien dan de cover en een lam gameboy shotje met de titelpagina nog wel.
sim-pul
Verwijderd
Ga je schamen! Ga je erg diep schamen....die screens zie je als je hem uitspeeld, niet als je hem opstart!Op maandag 29 oktober 2001 23:20 schreef OiSyN het volgende:
in de topic stond met pics, maar ik heb nu niet meer gezien dan de cover en een lam gameboy shotje met de titelpagina nog wel.
Zo'n beetje het enige wat niet is aangepast!
ga jij je eens schamen. Voor het niet lezen van de hele draad. Want als je naar de post van de topicstarter kijkt dan zie je daar 2 shots, een cover en een gameboy foto met de titelpaginaOp maandag 29 oktober 2001 23:32 schreef CommDante het volgende:
[..]
Ga je schamen! Ga je erg diep schamen....die screens zie je als je hem uitspeeld, niet als je hem opstart!
Zo'n beetje het enige wat niet is aangepast!
ja best, maar dan moet de topicstarter het niet "met pics" noemen, want ik zie nog nixOp maandag 29 oktober 2001 23:25 schreef Notorious het volgende:
[..]
vriend bezoek eens http://pocket.ign.com, klik op (p)reviews, ga naar de D, klik op doom, scroll naar beneden, klik op plaatjes
sim-pul
thanx
Jij snapt hetOp zaterdag 27 oktober 2001 14:31 schreef Trashbash het volgende:
[..]
Nou als ik een GBA had (die ik nog wel ga kopen) dan zou ik er zeker Doom bijnemen. En mariokart en streetfighter uiteraard
GBA moet je niet zien als hightech console. Je moet het zien als: speel coole spelletjes onderweg, in de auto, in de trein, op vakantie, en daarbij ziet het er nog best aardig uit voor een handheld.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
DDPEEKIW
Verwijderd
Waren die 2 pics van mij dan geen shots? Ok, de topic starter had ze niet gemaakt, maar toch.Op maandag 29 oktober 2001 23:45 schreef OiSyN het volgende:
[..]
ga jij je eens schamen. Voor het niet lezen van de hele draad. Want als je naar de post van de topicstarter kijkt dan zie je daar 2 shots, een cover en een gameboy foto met de titelpagina
Ik dacht dat je die 'titel-pagina' bedoelde van mij.
Aangezien dat het einde is van Doom (GBA versie) vond ik dat jij je moest gaan schamen.
(Immers je zegt dat je nog nix van het spel gezien heeft wat niet waar was: nl. het einde
Ik voelde me denk ik aangesproken...vandaar m'n misschien wat harde opmerking! (Was meer als geintje bedoelt, was smiley vergeten)!
en ik heb inmiddels wat ik wilde, dusseeeh
Bij de SNES versie zie je alleen een vlak
C:\>_
nou ik nietOp zaterdag 27 oktober 2001 13:56 schreef Xtentic het volgende:
Wie gaat um dan ook kopen voor de GAME BOY ADVANCED?
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Verwijderd
....Volgens mij is Doom ook ooit eens op de PC, SNES en andere platformen uitgebracht, ....maar 'k kan me natuurlijk ook vergissen
Verwijderd
Die cartridge is natuurlijk alleen voor GBA, slimmerd ...
Verwijderd
<offtopic>Op zaterdag 27 oktober 2001 15:11 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Oh bestaan die echt![]()
ubergeile smiley die van door de muur
zwaar r0x0r
</offtopic>
Hij detecteerd automagisch of er meerdere GBA's aangesloten zijn en zet dan ook de optie voor multiplayer op het hoofdmenu.
Erg leuk om vanuit je bankstel DOOM te spelen, maar Mariokart is natuurlijk nog het gaafst.
Verwijderd
Grappige is dat Nightmare er wel is, maar dat dit eigenlijk Ultra Violence is....op NM moeten de beesten nl. respawnen...en dat doen ze dus niet!