Hi,
heb laatst me hardeschrijf geformateerd, en w9x opnieuw geinstalleerd. Toen wilde ik de drivers van mijn SBlive (liveware 3.0) installeren maar dat gaf tijdens de installatie een foutmelding. Namelijk de volgende:
- unInstaller setup failed to initialize. You may not be able to uninstall this product.
Vervolgens copieerd de installatie wat files en dan geeft ie weer dezelfde fout.
Direct opgevolgt door de volgende fout:
- not enough disk space on target drive while attemting to copy files. To continue, first free disk space on the target drive and then click OK.
Dit kan gewoon niet kloppen, omdat ik nog 9,5 GB over heb op deze partitie.
Deze foutmeldingen geeft ie een aantal keren, tijdens het installeren van de verschillende programma's. (Liveware installatie bestaat uit verschillende setup's) De liveware installatie is trouwens gedateerd van woensdag 3 mei 2000. Het ligt niet aan deze specefieke bestanden, omdat ik namelijk ook andere heb geprobeert. Wie helpt mij verder?
thx
heb laatst me hardeschrijf geformateerd, en w9x opnieuw geinstalleerd. Toen wilde ik de drivers van mijn SBlive (liveware 3.0) installeren maar dat gaf tijdens de installatie een foutmelding. Namelijk de volgende:
- unInstaller setup failed to initialize. You may not be able to uninstall this product.
Vervolgens copieerd de installatie wat files en dan geeft ie weer dezelfde fout.
Direct opgevolgt door de volgende fout:
- not enough disk space on target drive while attemting to copy files. To continue, first free disk space on the target drive and then click OK.
Dit kan gewoon niet kloppen, omdat ik nog 9,5 GB over heb op deze partitie.
thx