My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Eventueel kun je de .bin ook zonder de .cue branden met Padus Discjuggler, te verkrijgen op www.padus.com/
Maar van ff zoeken was je waarschijnlijk net zo wijs geworden. (Waarom trap ik er toch nog steeds in...)
ach...in een volgend leven lach je er om!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
jah tenzij die .bin file meerdere tracks heeft.Op zaterdag 27 oktober 2001 12:33 schreef Darkvater het volgende:
Of Nero natuurlijk. WErkt veel beter. File->Burn Image en selecteer de .cue file
dit komt wel eens voor bij spellen, die hebben een datatrack en audio tracks.
Nero brandt dan de audiotracks niet.
Verwijderd
/me w8 op de user die morgen een vraag over .cue/.bin post
Request aan alle FXP groups: fxp ook eens een how-to voor de n00bs
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
het best is gewoon om de iso te extracten met isobuster of winiso
www.isobuster.com
maar CDrwin, CloneCD,Nero zijn ook goed
Is dat zo? Bij heeft ie het altijd gedaan, ook meerdere tracksOp Saturday 27 October 2001 13:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
jah tenzij die .bin file meerdere tracks heeft.
dit komt wel eens voor bij spellen, die hebben een datatrack en audio tracks.
Nero brandt dan de audiotracks niet.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Dit topic is gesloten.
![]()