Als ik mn computer voor de eerste keer opstart op een dag dan loopt ie bijna altijd in de eerste windhoos sessie vast (muiscursor blijft hangen en computer reageert nergens meer op (ook geen ctr-alt-del)) 
Vaak is t daarna een probleem om windows weer aan de praat te krijgen (hij crashed dan meestal al voordat ie windows binnekomt), maar na enkele reboots lukt dit wel.
Laatst lukte dit helemaal niet meer (en zelfs opstarten van een net gemaakte opstartdiskette ook niet meer)..
Toen had ik dus de bios fail-safe defaults geladen en vervolgens startte ie wel. T bios is inmiddels wel weer wat getweaked... (hij had evengoed nog tzelfde probleem met de fail-safe defaults alleen in mindere mate (dan de eerste bios-settings))..
Mobo: SOYO-K7VTA (KT133 chipset)
CPU: Duron 800
192 mb pc133 geheugen
Kan iemand me hiermee helpen, want ik word er zo langzamerhand gek van?
Vaak is t daarna een probleem om windows weer aan de praat te krijgen (hij crashed dan meestal al voordat ie windows binnekomt), maar na enkele reboots lukt dit wel.
Laatst lukte dit helemaal niet meer (en zelfs opstarten van een net gemaakte opstartdiskette ook niet meer)..
Mobo: SOYO-K7VTA (KT133 chipset)
CPU: Duron 800
192 mb pc133 geheugen
Kan iemand me hiermee helpen, want ik word er zo langzamerhand gek van?