Toon posts:

Hitmen - Missie 6 (Find the U'wa Tribe)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hitmen is een top spel, wel vrij moeilijk maar tot nu toe gaat het allemaal nog wel, ik kom alleen in deze missie geen stap verder, wat is precies de bedoeling en hoe moet ik dit uitvoeren?

:) :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:01 schreef kater het volgende:
Hitmen is een top spel, wel vrij moeilijk maar tot nu toe gaat het allemaal nog wel, ik kom alleen in deze missie geen stap verder, wat is precies de bedoeling en hoe moet ik dit uitvoeren?

:) :(
Sorry voor de dubbele post, maar me dailup connection deed een beetje vreemd >:)

Verwijderd

Owkeej als ik het me nog goed herinner want is alweer een tijdje geleden moet je hier in dit level tog een gouden beeldje ofzow bij een vliegtuig halen.
Nou eerst speel je de missie en ren je naar vliegtuig toe daar ligt dan een gouden beeldje.En dat beeldje moet je dan naar die tribe brengen.
Je moet me geen coordinaten gaan vragen dat is te lang geleden

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

het is trouwens hitmAn :+ Gebruik de kaart en loop naar de grote gele cirkel voor het beeldje, dan helemaal langs de rivier rennen om het indianen dorp te vinden

MechWarrior || Monsters Game

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
En als je bij die stam bent moet je weer helemaal langs de rivier naar beneden om een of andere boer te redden. Die vent moet je dan ook weer terugbrengen naar het kamp. Is niet echt moeilijk, wel een hoop lopen.

Topspel BTW, ik kan niet wachten op een uitbreiding of Hitman 2. :9~

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Inderdaad, Je moet op de kaart even kijken waar dat vliegende tuig crashte, daar ligt dat beeldje, dan daarmee langs de rivier lopen, richting het noorden g'loof ik.

Dan weer terug naar de brug, ff met een enemy pakje aan, in die toren staat een sniper rifle, die pakken, in het bos liggen, alle mannetje sniperen, die gozer weer nach hause brengen, en hoppa, naar de volgende missie,

die stelt helemaal nix voor, je w8 ff tot die jaguar een beejte ver is, rent dan heeeel hard naar dat gat, en je haalt het,

en dan komt er echt een leuke missi >:)

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op Sunday 28 October 2001 11:08 schreef eamelink het volgende:
Inderdaad, Je moet op de kaart even kijken waar dat vliegende tuig crashte, daar ligt dat beeldje, dan daarmee langs de rivier lopen, richting het noorden g'loof ik.

Dan weer terug naar de brug, ff met een enemy pakje aan, in die toren staat een sniper rifle, die pakken, in het bos liggen, alle mannetje sniperen, die gozer weer nach hause brengen, en hoppa, naar de volgende missie,

die stelt helemaal nix voor, je w8 ff tot die jaguar een beejte ver is, rent dan heeeel hard naar dat gat, en je haalt het,

en dan komt er echt een leuke missi >:)
offtopic:
Damn... jij hebt echt een vet usericon!! Hoe komje d'r aan ?? VERTEL VERTEL !! :P
Pagina: 1