Rustige en drukke forums

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 11:07
Ik vind het heel handig om een vraag te posten, en snap dat dat in het goede forum moet gebeuren, om wat overzicht te houden. Maar als ik een vraag post in Audio Video HiFi, heb ik veel minder kans op reacties dan als ik in Hardware Algemeen post: het forum is minder druk.

Dus zou ik liever een vraag posten in Hardware algemeen of WOS, ook al past het niet helemaal in dat forum. Snap je?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 10:26
uh.. nee.

In WOS zitten mensen die dingen van WOS afweten, en in HA zitten mensen die van hardware afweten.

Heeft weinig zin om in het verkeerde forum te posten aangezien je dan een verkeerde groep aanspreekt.

Verwijderd

Ach, hij wordt toch wel verplaatst :P

Waarom zou je dat jezelf aandoen ? Als jij een post in een verkeerd forum stopt, dan is je kans ook groter dat je offtopic posts krijgt. En ik denk dat het 'minder kans hebben op reacties in A&V' echt wel meevalt, er worden gewoon minder vragen daar gesteld.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmjah, het kan wel drukker zijn in die andere fora, maar zoals al eerder gezegd: meer mensen hoeft geen garantie te zijn voor een antwoord.

In het AV forum komen namelijk mensen die zich voor het onderwerp van dat forum interesseren, en dus is de kans in verhouding veel groter dat je een antwoord krijgt op je vraag.

Bovendien: als iedereen, zoals jij dit doet, willen meer mensen het doen, en staat uiteindelijk alles in één forum, waar de meeste bezoekers komen, en dan is de chaos compleet. Topicje gewoon zetten waar het thuishoort dus, dan blijft het forum overzichtelijk, en daar heb je zelf ook het meeste aan.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Phantom_ slaat de spijker op z'n kop!

DIT IS MIJN WEBSITE

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 27 oktober 2001 10:48 schreef Conquistador het volgende:
Dus zou ik liever een vraag posten in Hardware algemeen of WOS, ook al past het niet helemaal in dat forum. Snap je?
Buiten de al genoemde redenen:

Wil je een antwoord waar je wat aan hebt, ook al moet je iets langer wachten, of wil je een heleboel ruis in je topic?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:51 schreef havana het volgende:
Phantom_ slaat de spijker op z'n kop!
En toch lijkt het me een goed id om gewoon alle fora samen te smelten tot 1!

}:O :D

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 14:24 schreef saviour het volgende:

[..]

En toch lijkt het me een goed id om gewoon alle fora samen te smelten tot 1!

}:O :D
Probeer dan eens alle posts bij te houden :)

Verwijderd

Al had je dit topic nou in de Huiskamer gepost dan had je pas veel replies gehad :)

Met plaatjes van mooie vrouwen, enge verhalen en weet ik wat ertussen maar je had veel replies gehad :)

• Ramon
  • Laatst online: 08:21
Op Saturday 27 October 2001 14:48 schreef Ab.normaal het volgende:

[..]

Probeer dan eens alle posts bij te houden :)
volgens mij surft meer dan de helft van de tweakers met active topics.... :? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• saviour
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 11:38 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

volgens mij surft meer dan de helft van de tweakers met active topics.... :? :)
Ik heb Active Topics nog nooit gebruikt :)
Pagina: 1