Hoe het thuisnetwerk goed krijgen met server??

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Moet ik hiervoor een progje hebben zoals win route pro ofzow?? En waar moet ik nog meer op letten?
Alvast bedankt! Plague

Verwijderd

Heya, ik gebruik gewoon winroute lite, werkt prima om een internet verbinding te delen, moet niet vergeten alles goed in te stellen, want als je 1 dingetje verkeerd doet heb je al een probleem vaak! }:O
Succes :P

Verwijderd

Winproxy werkt daarvoor ook prima, werkt met een wizard om alles goed in te stellen.

• Plague
  • Niet online
ok! En wat is nou precies het verschil met winroute Pro tov. lite? alleen dat firewall gebeuren? Want dat heb ik namelijk al.....

Verwijderd

Volgens mij best wel wat verschil, maar winroute lite werkt voormij beter, want je hoeft niet alles zo moeilijk in te stellen, met winroute lite heb je hierdoor minder problemen enz. Neem mijn advies en bebruik gewoon winroute lite en oja, als je gewoon een server gebruikt die onbelangrijk is, hoef je geen firewall te gebruiken, andere zien toch alleen maar het ip van de server. En winroute lite blokkeerd best wel wat, dus dat niet iedereen zo heel gemakkelijk op de pc's kunnen komen (incl. server).

Verwijderd

Vergelijkingstabel WinRoute Pro, WinRoute Lite 4.1, WinGate, WinProxy en EtherFast 4-port Router.

http://www.tinysoftware.com/home/tiny?s=3359931153603835764A8&pg=wrlite_comp

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb browsegate, voldoet me prima :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31

GreeTz

took the red pill

moet dit nou in advanced networking?

Alleen:           DE GROETJES

• Plague
  • Niet online
en servers..... ja ik wist het ook niet precies, maar door dat servers heb ik het maar hier gedondert.... :)

• Roelant
  • Niet online
Ten eerste is dit is alles behalve Advanced Networking & Servers, dus dit zou thuishoren in [forum=19].

Ter herrinnering een stukje uit de FAQ:
:? Wat hoort hier wel en niet thuis?

Advanced Networking en Servers is vast dé plek om mijn vraag onder de aandacht te brengen bij de échte experts?

Helaas niet. Advanced Networking & Servers is bedoeld voor de gevorderde netwerkproblemen en vragen op het gebied van hosting en servers.

Waar moet ik dan wél zijn met die vragen?
  • [forum=19] De huis, tuin en keuken netwerkproblemen.
  • [forum=4] Alles internet / telefonie gerelateerd.
  • [forum=10] Alle simpele (algemene) software vragen.
  • [forum=11], [forum=23] Alle aan het operating system gerelateerde vragen.
Maar gezien het met behulp van de verschillende FAQ's (bijvoorbeeld de [topic=152460] uitstekend is terug te vinden verplaats ik 'm niet, maar sluit ik hem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.