Toon posts:

MxStream problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn MxStream verbinding, na een tijdje valt hij gewoon uit, de lampjes branden dan dus ook niet meer en als de lampjes wel branden, kan ik bijna niks downloaden, want hij zegt bijna altijd :
De Pagina kan niet worden weergegeven. ,of :
Kan de server niet vinden.

Ik heb net communicatie opnieuw geinstalleerd via de windows setup en hij doet het nog steeds niet goed. Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Welk type modem heb je ? USB of Ethernet ?

Verwijderd

Als de lampjes nog branden dan ligt het aan KPN

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi

Als je met een proxy server werkt dan ga je in de Internet explorer naar extra en dan naar internet opties dan druk je op de tab vebindingen dan Lan-instellingen en dan zet je alle vinkjes uit en dan op Ok en dan moet ie het weer doen denk ik

Veel succes

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 09:41 schreef piepemuiz het volgende:
Als de lampjes nog branden dan ligt het aan KPN
:? Da's wel errug kort door de bocht, d'r zijn meerdere oorzaken namelijk. Laten we ff afwachten wat voor modem het is :) dan zal ik er een toelichting op geven.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik zit te denken aan het win98 probleem met de pptp.sys ofzo..
als ie win98 draait

dan is je verbinding idd dood :(

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 09:33 schreef XtremeSharky het volgende:

Ik heb net communicatie opnieuw geinstalleerd via de windows setup en hij doet het nog steeds niet goed. Wie kan mij helpen?
Ik wil je graag helpen, maar dan moet je wel vertellen welk type modem je hebt ....

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:03
Op zaterdag 27 oktober 2001 09:48 schreef ikbenveldmuis het volgende:
ik zit te denken aan het win98 probleem met de pptp.sys ofzo..
als ie win98 draait

dan is je verbinding idd dood :(
Is dit zo.. heb een servertje aan mijn mxstream met jawel win98 SE.. Ik heb hier ook soms last dat de verbinding er wel is, maar ik niks kan bereiken

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 27 oktober 2001 09:51 schreef smaij het volgende:

[..]

Is dit zo.. heb een servertje aan mijn mxstream met jawel win98 SE.. Ik heb hier ook soms last dat de verbinding er wel is, maar ik niks kan bereiken
yeps :)
kzal ff kijken waar het verhaal staat
maar het is er ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dit past beter in [forum=4]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 10:24 schreef ikbenveldmuis het volgende:
http://www.adslforum.nl/topic.asp?ARCHIVE=&TOPIC_ID=1177 :)

read that ;)
Zo te zien heeft dat niks met zijn probleem te maken, want ook de lampjes van het modem gaan uit. Ik gok dat hij een USB-modem heeft in combinatie met een VIA-chipset. D'r zijn een aantal VIA-Chipsets die onvoldoende stroom leveren op de USB-bus voor het USB-modem. De oplossing is vrij simpel. Koop een los PCI USB-kaartje of een USB-hub met stroomvoorziening. Dan blijven lampjes voortaan branden. Maar aangezien we nog niet weten welk modem hij heeft, is dit maar een gokje.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

doe de adslmodem-tweak als je een ethernetding hebt. Dan maakt de modem verbinding
Pagina: 1