ervaringen met vuurwerk.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
aangezien search nog steeds niet werk moet ik er toch maar (weer?) een topic over starten...

wat zijn de ervaringen met vuurwerk.nl?
ik hoor dat de service niet denderend is.. en hoe zit het met downtime?

Verwijderd

Ik heb weinig problemen met vuurwerk. Als ik last heb van een verkeerde instelling wordt dat onmiddelijk verholpen als ik bel.
Wat mensen als groot nadeel zien is dat ze "WN-Server" draaien en dat dat allemaal net iets anders werkt als een apache-server. Maar dat kun je natuurlijk ook als uitdaging zien... ;)

• tom kuipers
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-02-2025
Ik sluit me bij frank aan, het is zelfs wel hadig met die index.cache. Kan je zelf voor elke file enzo aangeven of dat een cgi-script enzo is. Ze ondersteunen best wel veel. Snelheid is zeer goed, je hebt uitgebreide statistieken enzo.

Voor een kleine site is zo'n site daar goed. Maar voor een site met veel traffic word het te duur.

• nikao
tsja.. dat brengt me gelijk op iets anders.. hoe zie ik hoeveel datatraffic ik trek?..
ik host nu zelf .. en heb een forum met wat pagina's daar aan hangen met momenteel 245 leden.. verwacht dat het behoorlijk groot gaat worden.. maar heb geen id hoeveel datatraffic ik daar voor nodig heb...

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik ga denk ik hostinggigant.com nemen. Schijnt erg erg snel te zijn, heeft veel functies en is ook niet duur...

• nikao
hmm .. is inderdaad zeer interessant...
iemand daar ervaring mee>.. met name de service en snelheid?

Verwijderd

En http://www.designersnet.nl ??? iemand daar ervaringen mee ?

• kaandorp
  • Laatst online: 30-04 16:53
Jezus, ik heb ff naar dat prohosting gekeken, maar dat is echt toppie!
Pagina's worden megasnel geladen en ze ondersteunen alles wat je maar kunt bedenken!
Heeft iemand hier ervaring mee, of zit er een addertje onder het gras?

• nikao
whow. ja.. en je kunt ook gewoon een maandcontract nemen.. hmm denk dat ik gelijk ff een maandje ga proberen

• nikao
whow..gevraagd wat voor connectie ze hadden.. OC48.. ik opzoeken:
as 2.5 gigabits/second
snelheid lijkt me hier wel goed zitten!
ga het een maandje proberen :)

Verwijderd

http://www.designersnet.nl zitten bij Widexs...

5 amsixrtr1-h0rtr1.a2000.nl (62.108.0.18) 11.313 ms 9.433 ms 11.949 ms
6 backbone01.widexs.nl (193.148.15.118) 4.133 ms 7.780 ms 6.764 ms
7 hfd1.s2-0-ams.widexs.nl (212.204.214.1) 10.283 ms 11.448 ms 5.268 ms
8 HOSTED-BY.widexs.nl (212.204.202.6) 5.140 ms 7.351 ms 14.078 ms

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou iig bij een _echte_ provider gaan zitten, dus niet een of andere neppe reseller die een dedicated bak in de US heeft staan.

Verwijderd

Vuurwerk? ;)

Zit veel rommel tussen ja.. resellers van resellers van resellers etc. :P

Verwijderd

heb geen ervaring met vuurwerk (mijn vingers zitten er nog aan :+ ) maar vind ze wel duur. :)

• kaandorp
Even wat dingen rechttrekken. Als het goed is bied hostinggigant.com GEEN abbonement per maand aan, maar alles op jaarbasis (Zie algemene voorwaarden).
Ik zou iig bij een _echte_ provider gaan zitten, dus niet een of andere neppe reseller die een dedicated bak in de US heeft staan.
Maakt dat wat uit dan? Als de snelheid goed is, het aangeboden pakket fenomenaal en de service ook snel en OK, dan zie ik geen reden om het niet te doen.
Ok, ik geef je gelijk als je praat over sites als tweakers.net, maar daar praat je lang niet altijd over.

• nikao
over dat per maand had ik het over www.prohosting.net

en terrabyte.com dan?... zijn suypergoedkoop.. kan alleen nergens vinden wat de maximale datatraffic per maand is.

• kaandorp
Terrabyte.com ondersteunt voor zover ik kon nagaan GEEN MySQL.

hostinggigant.com is directe reseller van alabanza.com en dat ziet er zwaar OK uit!

• nikao
uh.. prohosting.com.. is niet ok..
de bandbreedte is unlimited.. zolang je geen plaatjes.. mp3.. of andere rommel op je site hebt staan.. daar rekenen ze wel extra voor.. :(

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07-2025

VDM

Ik zit nog bij terrabyte, en ze moeten MySQL en php ondersteunen, maar doen dat momenteel nog niet :( :(

Ook zijn ze nogal langzaam...

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Ik heb 9 domeinen bij Vuurwerk staan, en nog nooit problemen gehad met hun services.
Je wordt altijd vriendelijk en gelijk geholpen als je wat nodig hebt, en ze zijn niet eens zo heel duur meer sinds 1 januari.

Verwijderd

Sorry dat ik deze topic weer omhoog trek..maar ik ben absoluut niet tevreden over vuurwerk. Misschien heb ik net pech maar in de periode dat ik er mee heb moeten werken zijn er zo veel storingen geweest, ik werd er even niet goed van. Dan doet de mail het niet meer, dan de DNS dan deze server dan die server...(mijn MySQL account doet het ook niet meer sinds een paar dagen)Het irritantste is nog om fatsoenlijk RealMedia te streamen, want dat kan gewoon niet. Je moet Real bestanden via een script aanroepen, en dat script werkt niet fatsoenlijk oner NS4.7.. kon ik de Real's weer ergens anders gaan hosten om te streamen maarja. Ik moet er wel bij zeggen dat de helpdesk/beheer/storingsdienst vrij snel en vriendelijk reageren, al hebben ze niet altijd een oplossing voorhanden.

Verwijderd

Ik zit momenteel met 2 domeinen bij vuurwerk en ben absoluut NIET tevreden....

Die WN-server sucks! probeer maar eens een UBB neer te zetten, of administ8. Alles wat zijn eigen bestandjes schrijft word door vuurwerk op een of andere manier verboden :(
Alleen met PHP heb je al moeite. Je moet een index file veranderen dan moet je in telnet dat bestandje over laten zetten naar een index.cache en dan zou hij het moeten doen.

Ik ben bezig met een verhuizing naar BitRate. Website bestaat nog niet, maar de server is lekker snel :) en de service is ook goed!!!!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heb 5 sites ondergebracht bij vuurwerk, snelheid en service is zeer goed, is niet 1 van de goedkoopste maar dat vind ik ook niet zo belangrijk, laatste tijd geeft alleen de pop server beetje te veel problemen.

Verwijderd

...en je kon niet telnetten naar MySQL, was erg fantastisch aangezien ik net op dat moment een forum moest bouwen :) maar goed. Alles werkt weer volgens mij en ik heb een excuusmail van 2 pagina's lang ofzo gekregen ;)

Maar RealMedia blijft zuigen bij hen :)

Verwijderd

Ik ben ook niet echt supertevreden met Vuurwerk. Echt snel is het allemaal niet als je een database gebruikt en zo af en toe ligt de SQL server eruit.

Ik heb dus ook besloten de hele zooi (4 domeinen) te verhuizen naar een andere provider.

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Deze week had vuurwerk inderdaad veel storingen www.storing.vuurwerk.nl maar ze geven ten minste toe dat het aan hun zelf ligt.

Verder heb ik wel een ubb draaien bij vuurwerk, geen probleem eigenlijk, tot nu toe... www.zeilersforum.cjb.net maar goed...

Ze krijgen er nieuwe pop-servers bij, dus dan zal dat probleem ook wel zijn opgelost :)
Pagina: 1