AMD 1.4 Ghz & geaarde stroom?????

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 09:27
[topic closed]

[ Voor 98% gewijzigd door Oozie op 11-11-2011 10:12 ]

If you see me running, try to catch up

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik denk dat je een VIA bordje hebt en niemand die VIA 4in1 drivers heeft geinstalleerd, dat verklaart namelijk alles als dat zo is. Wat de verkopers zeggen is gewoon onzin, een hoop gebakken lucht dat het jouw schuld is en omdat zij niet weten wat er mis is gaan ze dingen zeggen die nergens op slaan, om zo professioneel over te komen.

MechWarrior || Monsters Game

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Klopt dat van die voeding slaat nergens op...

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 09:27
Klopt, VIA moederbordje, met 4 in 1 drivers. Heb ik zelf geinstalleerd. Ik zal het verhaal ff verder verduidelijken. Nadat ik de PC terug had gebracht, werd ik opgebeld en werd me gewoon verteld dat het aan direct X lag! Mijn PC liep vast bij het opstarten, hoe kan dat aan direct X liggen?

de specs van me PC:
AMD 1.4 GhZ
Aopen AK 47 Pro
512 Mb geheugen (1 slot)
40 gb HD
Geforce 2 64 mb geheugen
DVD speler 12x
CD writer 16x
verder netwerk- en ISDN kaart

De verkoper vertelde dus dat AMD gevoelig is voor hitte (dat lijkt me logisch) maar ook voor geaard stroom.

Reacties, pleez...

If you see me running, try to catch up

Verwijderd

Dan hang je hem toch aan een wandcontactdoos (stopcontact) met aarde? :? Als ie dan wel opstart dan hebben ze in de winkel gelijk. Anders zou ik hem door de winkelruit gooien ofzo >:)
Iedere computer zou met een kale Windows gewoon moeten opstarten, als ie dat al niet eens doet dan is er iets mis met de hardware.
Suc6!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:48
Maar hoe zit dat dan.
Moet je altijd via 4in1 drivers installeren als je een via chipset op je bordje hebt?
Wat voor problemen lost dat dan op?

Verwijderd

hoef je niet perse te installeren, maar dan wordt alles traag, en je haalt geen fatsoenlijke 3d mark score meer.
Die dingen willen soms alleen niet installeren :'(

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 27 oktober 2001 03:41 schreef Righteye het volgende:
Klopt dat van die voeding slaat nergens op...
OK, dan zal ik de PC van mijn Oom effe weer terug steken op een normaal stopcontact, en dan mag jij proberen hem aan de praat te krijgen. Ik kreeg hem echt werkelijk op géén manier aan de praat, en nu ik een omleiding heb gelegt naar een randaarde stopcontact, vliegt alles als de ^$%&, je moet hier op GoT maareens op "randaarde" zoeken, en dan zal je zien dat het echt wel van belang is.

20*350ZO45°

Pagina: 1