hallo
Was zo Demonleague (toernooi) waar we op onze eigen server konden spelen, was er zo'n admin bij die wist niet eens hoe die moest kicken en restarten ed
inf=infantry? (zie mijn iconOp Saturday 27 October 2001 03:30 schreef GambitRS het volgende:
Ik ga maar overstappen op RTCW en Inf, daar wordt je tenminste nooit verrot gescholden omdat je goed bent.
inf=InfiltrationOp Sunday 28 October 2001 08:19 schreef BOOTZ het volgende:
[..]
inf=infantry? (zie mijn icon)
wa's dat nou voor looser opmerking man.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Het wordt een aardig grote communitie, En alle lamers worden gebanned.
Dus tip als je nog nooit op strikerz heb gespeeld, Wees er zeker dat je de faq eens ff door leest... Strax word je gebanned en baal je als een stekker
Kijk als je het toch beter weet als de gemiddelde admin waarom ben je er dan nog niet zelf 1?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hangt ervanaf... expres of niet. En 2 awm kogels zou ik ok neit zo waarderenOp Sunday 28 October 2001 23:21 schreef Aico het volgende:
3 tk's in 1 ronde. Dan kan je natuurlijk gebanned worden. Maar als je maar 2 kogels op een teamm8 knalt en dan gebanned worden...das pas lame en kinderachtig.
eens kijken hoe zij het zouden vinden als ze een al gezeik van iedereen over zich heen zouden krijgen, ik durf te wedden dat meer dan de helft binnen een week zo frustie is dat ze alles en iedereen bannen die hun niet aanstaat.
daarom kunnen al die zeikerds ook gewoon me rug op, bevalt het niet, dan ga ja maar klagen of ga je naar een andere server, als het daar zo veel beter is.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Mijn advies is gewoon een andere server opzoeken, sommige admins denken dat ze god zijn en zijn meestal niet voor rede vatbaar. (serieus)
Verwijderd
word ik ook wel eens voor wall hacker uit gemaakt
I love my sound
AQ2 bijna nooit cheaters, 2 keer wat meegemaakt
1 aimbot, had sesitivity op 19023712983 en draaide als een gek rond maakte allemaal heads enzo
En ook eens speedbots, die zijn leuk op maps met veel bergen
Het geluid van benen breken doet mij dan veel deugd
Verwijderd
leestekens helpenOp maandag 29 oktober 2001 11:00 schreef dreamweaver het volgende:
iedereen zit wel weer lekker te zeiken op n00b admins en alles maar zelf nemen ze niet de moeite om een server te regelen, en het voor de meeste mensen speelbaar te houden dus al het je niet bevalt dan ga je toch lekker rtcw spelen ik denk ook zogauw rtcs uit is cs weer een stuk leuker wordt omdat de de echte hardcore cs'ers overblijven.
Verwijderd
Maar begin alstjeblieft niet over admins te zeiken! Wij van NWG hebben 4 servers en alle NWG-ers zijn admin. Er zijn heel veel topics op ons forum mbt kicken/bannen/admin misbruik. Ook hebben wij een speciaal emailadres om adminmisbruik aan te geven. (voor de wat meer 'trigger happy' admins). Hier wordt ook daadwerkelijk tegen gehandeld.
Maar begin ook zeker niet TEGEN admins te zeiken. Wij van onze clan betalen allemaal voor de server en het dataverkeer wat jullie SPELERS veroorzaken. En als iemand niet tevreden is met onze server/admins dan mag hij lekker opzouten naar een andere server. Ik heb er een gruwelijke pesthekel aan als er mensen beginnen te zeiken: "admin dust pleaz". "admin kick hem eens". "wat een kutadmin op deze server zeg". (als je een camper slapt).
Sorry maar ik moest (als admin) even mijn gal kwijt
Dus: geen kwaad woord over admins want het is hun server en zij hebben daar 100% alles over te zeggen en jij als speler 0% helemaal niks dus.
Die paranoia komt door de huidige (lees: fucked up) CS community waar elke digibete broodmongool een cheat kan installeren
Verwijderd
Right on! Wij denken daar helemaal hetzelfde over. Wij hebben ook een demon server en als wij het id hebben dat iemand cheat dan banne we die gewoon. Is er is gewoon een verschil met "goed" zijn en cheaten. Dat sommige admins daar het verschil niet kunne zien... though luck.. :\Op maandag 29 oktober 2001 12:11 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Er heerst ten eerste de laatste tijd nogal paranoia omdat er zoveel cheats beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat je onterecht gekicked/gebanned wordt.
Maar begin alstjeblieft niet over admins te zeiken! Wij van NWG hebben 4 servers en alle NWG-ers zijn admin. Er zijn heel veel topics op ons forum mbt kicken/bannen/admin misbruik. Ook hebben wij een speciaal emailadres om adminmisbruik aan te geven. (voor de wat meer 'trigger happy' admins). Hier wordt ook daadwerkelijk tegen gehandeld.
Maar begin ook zeker niet TEGEN admins te zeiken. Wij van onze clan betalen allemaal voor de server en het dataverkeer wat jullie SPELERS veroorzaken. En als iemand niet tevreden is met onze server/admins dan mag hij lekker opzouten naar een andere server. Ik heb er een gruwelijke pesthekel aan als er mensen beginnen te zeiken: "admin dust pleaz". "admin kick hem eens". "wat een kutadmin op deze server zeg". (als je een camper slapt).
Sorry maar ik moest (als admin) even mijn gal kwijt. Ik wil hier verder niemand mee aanvallen alleen een observatie over de admin-player relatie in het algemeen.
Dus: geen kwaad woord over admins want het is hun server en zij hebben daar 100% alles over te zeggen en jij als speler 0% helemaal niks dus.
Die paranoia komt door de huidige (lees: fucked up) CS community waar elke digibete broodmongool een cheat kan installeren
Verwijderd
heheOp maandag 29 oktober 2001 12:48 schreef Dribbeltje het volgende:
[..]
Right on! Wij denken daar helemaal hetzelfde over. Wij hebben ook een demon server en als wij het id hebben dat iemand cheat dan banne we die gewoon. Is er is gewoon een verschil met "goed" zijn en cheaten. Dat sommige admins daar het verschil niet kunne zien... though luck.. :\
Speelde laatst op een server..
En er was iemand die was een admin op een andere server
en hij kon zien dat ik cheatten..
Hij zei het op een manier alsof hij een 6th sense had (die overgings wel wat training kan gebruiken
Nou kan ik me voorstellen dat hij zichzelf gewoon voor lul wou zetten, maar dat die dat zegt slaat nergens op
Ik speelde gewoon ff lekker
EN zoals eerder gezegd, als je ff lekker gaat
of op geluid speelt (sommige mensne hebben er nooit aan gedacht dat je ze kon horen lopen ofzo
ben je gelijk cheater..
Maarja, tis idd wel erg laatste tijd
Iedereen die goed gaat word verdenkt van cheaten
Door dit zal vrees ik CS langzamerhand leeglopen...
Goeie spelers die het niet meer pikken, noobs die stoppen omdat ze geen kans krijgen zich te ontwikkelen
En de cheaters die het spel blijfen verzieken.
Zucht
Hoop dat CS crew er binnenkort wat aan doet
Dit kan echt niet langer
Verwijderd
ben het eigenlijk best met je eens....Op maandag 29 oktober 2001 12:11 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Er heerst ten eerste de laatste tijd nogal paranoia omdat er zoveel cheats beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat je onterecht gekicked/gebanned wordt.
Sorry maar ik moest (als admin) even mijn gal kwijt. Ik wil hier verder niemand mee aanvallen alleen een observatie over de admin-player relatie in het algemeen.
Amen!
Ik word soms ook wel n's ziek van bepaalde personen, niet normaal.
als et ergens een zootje op de CS servers is, dan isset daar wel!!
Eerst wist bijna iedereen dat ik admin was... toen kwam 1.3 en heeft er een hele tijd geen admin mod op gestaan... zijn wel wonid's ed gebanned, maar dat werkt niet snel...
In die tijd isser ook [M] en [BAK] gekomen...
Nu staat er sinds.. 2 weken of zo... weer admin mod op, bijna niemand weet dat ik admin ben en hou het liever zo, krijg je geen gezeik van "maar ik wil ook admin worden want er zijn nooit admins" "hij cheat echt waar, kick hem" "Je zuigt als admin, ik ga het doormailen"
Sommige mensen weten het altijd beter... ze weten precies wie er cheaten (met de hoogste scores of de persoon die ze op dat moment neerschiet) en dan beginnen ze eerst met die kick votes... dan zegt er iemand dat ik em moet kicken omdat ie weet dat ik admin ben... dan begint die andere gast ook... en uiteindelijk word je van alle kanten bedreigt om een gast te bannen!!
Als ik et moet geloven zijn er al enkele boze mails over mij naar GP gestuurd, ik heb er gewoon schijt aan, doe ook me best, als ik ergens over twijfel, dan laat ik em met rust...
Vandaag was trouwens nationale CS cheat dag of zo! Ik heb bijna de hele dag cheaters gebanned!
Wat een n00bs zitten er soms bij... een wist net hoe je een gun moest kopen... maar de kogels niet en kende de verschillende guns ook nietecht... maar die had wel weer een dikke wallhack, mensen volgen door muren en zo, zoiets kan wel op gehoor, maar zo'n n00b niet...
vind die mensen ook leuk die dingen zeggen als "het is gamepoint, zijn toch geen admins, je kan gerust cheaten" en "Ik test het alleen maar hoor, dadelijk gaat ie weer uit"
nicks verzinnen zijn ze ook niet echt origineel in... "." "player" "unnamed" en dan heb je 90% gehad en dat zijn ook de namen waar je extra op let...
Kwam er toestraks ook achter dat de BAK site (wat een lamers, niet normaal!) gehost werd @ gamepoint... nu bestaat site niet meer
Op spelen met een [BAK] of [M] tag staat instant-ban (zal wel overal zijn)... of je nu wel of niet cheat, je moet die tag maar niet gebruiken!
Vind et wel kewl dat ik de vaste bezoekers weer een beetje leer kennen... ik kende eerst bijna iedereen @ GP... tot 1.3, veel clans dood, cheats waardoor anderen wegbleven, dat soort dingen.
Vind dat verder wel makkelijk, dan weet je met wie je te maken hebt, als ze dan betere scores hebben dan is dat alleen mooi voor ze...
Hmm... kheb weer genoeg getypt... vaag verhaal
tegenwoordig mag je al niet meer 50 frags hebben in 30 minuten zonder dat je cheater word genoemd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
???? nietzeiken tegen een admin wat denkje dat je GOD bent.Op maandag 29 oktober 2001 12:11 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
dus omdat admins tovallig betalen mag je niet tegen ze zeiken bullshit. als je der niet tegen kan moet je lekker geen admin zijn. En der zijn een aantal n00b admins nou zowat als die geen verschil kennen of er niet tegeh kunnen dat iemand al door blijft leven. ga j toch lekker op een andere server hangen. maak die n00bs dam es admin af.
maar die stelling van jou slaat nergens op. "admins betalen voor jullie dus je mag niet zeiken." Kan je wel een mooi voor beeld geven: Je ouders zeggen toch ook niet tegen je als je 10 bent als je es zeikt van wij betalen dusniet zeiken. Dan moet je lekker admin af worden hoef je je ook niet meer druk te maken. Je kan toch al niet tegen kommentaar
Ze dreigen dan met een toetje of wat dan ook minder. En zelfs rond je 18e met uit het huis worden geschopt
Je mag gewoon in je handjes knijpen dat er clans zijn die een server betalen en deze dan open stellen voor het publiek.
En zoals gezegd het is dan niet jouw server dus je hebt er ook geen rechten op. En als een admin het niet zo eens in met je speelwijze dan kan je gekicked/banned worden.
Je krijgt meestal eerst nog wat warnings van de admin. Ga je dan een grote bek geven dan is het sowieso met je gebeurt.
Iedere server heeft zijn eigen regels wat betreft het "ban"beleid.
En die regels dienen gerespecteerd te worden.
Maarja, wie ben ik?
Verwijderd
Sorry BaseFreak maar ik ben het toch echt niet met je eens. Ook die metafoor van het 10 jaar oud zijn en zeiken tegen je ouders etc vind ik slaan als een lul op een drumstelOp zondag 04 november 2001 08:20 schreef BaseFreak het volgende:
[..]
???? nietzeiken tegen een admin wat denkje dat je GOD bent.
dus omdat admins tovallig betalen mag je niet tegen ze zeiken bullshit. als je der niet tegen kan moet je lekker geen admin zijn. En der zijn een aantal n00b admins nou zowat als die geen verschil kennen of er niet tegeh kunnen dat iemand al door blijft leven. ga j toch lekker op een andere server hangen. maak die n00bs dam es admin af.
maar die stelling van jou slaat nergens op. "admins betalen voor jullie dus je mag niet zeiken." Kan je wel een mooi voor beeld geven: Je ouders zeggen toch ook niet tegen je als je 10 bent als je es zeikt van wij betalen dusniet zeiken. Dan moet je lekker admin af worden hoef je je ook niet meer druk te maken. Je kan toch al niet tegen kommentaar
Misschien zou je zelf eens een paar weken admin moeten zijn van een druk bezochte server, dan denk ik dat je beter begrijpt wat wij admins bedoelen
Verwijderd
Als iemand gaat lopen zeiken admin dust please en kick hem hij cheat dan is het antwoord simpel wil je een andere map vote maar lekker ,cheat iemand dan heeft een admin het ook vaak zat door. En sommige mensen kunnen gewoon voor geen ene bal cs'en (spelen met muziek aan etc).
En dan vinden ze het gek als ze 30 keer d00dgaan zonder dat ze maar 1 frag hebben.
Zo dat moest er ff uit.
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn idd triggerhappy admins maarja dat heet pech het is hun server. En zogauw al die cheaters wat minder worden (ik denk als rtcw uit komt) worden de admins ook wat toleranter maar met al die lame cheaters en andere lamers die het voor iedereen verneuken gebeurd dat gewoon niet.
N00b admins
ja en veel mensen vergeten ook meteen maar evne dat Admins in de eerste plaats gamers zijn, en dan pas admin. dit is iig in mijn geval zoOp maandag 05 november 2001 16:58 schreef Aico het volgende:
Nou ik speel ook vaak met muziek CS. Mij zie je echt wel fraggen. En n00bs heb je overal. Dat je een ADMIN bent betekend nog niet dat je geen n00b bent. Check de titel. Een groot deel van de ADMINS zijn n00bs en/of kinderachtig.
als het andersom is, tja dan is de kans dat het mis gaat in mijn ogen groter, daar je dan minder betrokken bent bij het spel zelf.
maar ik blijf erbij, al die gasten die lopen te zeiken op alle admins (ja ik generaliseer nu even) moeten zelf een keer een server gaan beheren, kijken of ze daarna nog zo lopen te zeiken, tuurlijk zijn er ook slechte admin, maar dat heb je met alles wat je doet.
Verwijderd
Gelukkig zijn er mensen die admins wel waarderen, als die nieuwe cs versie uitkomt wordt het zoiso beter dan wordt er teminste wat aan die engine gedaan. Maarja tot die tijd.
Verwijderd
lol je haalt me echt de woorden uit de mond =] ik ben ook admin van de 2 druk bezochte servers.Op maandag 29 oktober 2001 12:11 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik heb nooit zo heel lang op Gamepoint gespeeld vroeger vooral demon, tegenwoordig vooral strikerz, hmmz stats daar zeggen wel veelOp zondag 04 november 2001 04:09 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Kheb jou volgens mij allang niet meer gezien @ gp...
Kom BTW wel eens op gamepoint als andere servers leeg zijn diep in de n8
Maaruh 1 vraagjuh:
Vind iedereen hier iemand die afk is en lekker meedraait als je om hem heen loopt een aimbotter????
Owja misschien sorry voor omhoogkicken, maar moest ff reageren
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN