Toon posts:

Sitecom PCI to USB met webcams problemen..HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers..

Ik heb sinds gisteren een Sitecom PCI to USB kaartje gekocht met een Logitech Webcam. Sitecom kaartje erin gedouwt en werkt perfect met mijn usb muis. Als ik de logitech webcam installeer, en na de installatie de webcam erin doet, vind Windows het automatisch. Maar het probleem is dan als ik een webcam applicatie draai krijg ik dus groen of zwart beeld...

Owkee, dus ik vandaag terug naar de winkel gegaan, en de Logitech Webcam omgeruild voor de Creative Webcam Plus Go.. ook die installeer ik, en na de installatie usb inpluggen, windows vind het automatisch en de drivers zijn correct geinstalleerd... Maar ik kan alleen maar 1 sec opnemen en dan zegt het dat ik het moet aansluiten in het usb poortje. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en heb zelfs Win98, WinXP en Win2000 geinstalleerd en bij alle versies krijg ik dus deze foutmeldig. Als ik de foutmelding zie, gaat het lampje van de webcam uit en als ik dan de kabel in de usb poort stop, dan gaat het lampje branden maar als ik dan weer webcam software draai hetzelfde probleem...

Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb gewoon USB support aangezet en alles is gewoon goed. Zou het kunnen dat de doorvoersnelheid van de webcam te hoog is voor de Sitecom PCI to USB kaart? Ik weet het echt niet meer...wie kan me helpen pleaaase....

Peace

Dopeboy2001