Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Waarom een first post altijd op -1?

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
in plaats van 0: First post

echte: FIRST POST!!!!!!!!!!!1

zie ik altijd verdwijnen naar een -1 troll of -1 flamebait

, ik zelf doe het niet (first posten) maar ik zet ze altijd op 0: First post maar dan 2 minuten later staat ie op -1

dat kan toch niet de bedoeling zijn :)

ok, het is laat, maar toch nog een beetje serieuze vraag :)

Verwijderd

Volgens mij horen first posts ook op 0 te staan. Misschien is het beter om deze te begrenzen, idee :?

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
OK zonder de woede van de hele TMF ploeg op mijn hals te halen ;)

1 en 2 zijn gewoon rasechte personen die hem als eerste willen posten en verdienen dan ook niet meer als een -1. Dit is pure vervuiling en het levert niets op voor de hele draad.

3: is meer twijfelachtig alleen omdat ie er meteen First post neerzet maakt het voor mij al genoeg om hem op 0 of -1 te zetten. Hij zegt het ook niet eens goed. Een truuk is bijvoobeeld om de FPS kunstmatig hoger te laten lijken (zeg maar fps := fps *1.5 voor degene die pascal kennen en fps=fps*1.5 voor de C'ers :) )

Alle reacties zijn IMO dan ook niets waard. Dus ik vraag me af of ze bij 1 van de TMF'ers hoger waren geeindigd :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 27 oktober 2001 04:18 was wauskes bang voor de woede van de hele TMF ploeg:
Woede? TMF-ploeg? Nee hoor, ik ben het eigenlijk wel met je eens. Om het een en ander te verduidelijken zal ik hier ongeveer quoten wat ik er zelf deze maand nog over gezegd heb:
Er zijn drie soort first posts mogelijk:

• Iemand wil graag als eerste een post plaatsen en doet dat door snel een totaal overbodige reactie te plaatsen.
Zo'n snelle processor zou ik ook wel willen hebben.
Dát is naar mijn mening de originele first post, die dus naar 0: first post gemod moet worden.
• Hetzelfde als het eerste geval, maar de poster laat ook nog eens merken dat de first post zijn doel was en vermeldt daarom 'first post' (onderaan) in zijn reactie.
Misschien kan hier nog specifiek op gereageerd worden wanneer het moderatiesysteem herzien is, maar voorlopg zullen we reacties in deze categorie apart moeten bekijken.<li>De user post alleen 'first post' en verder helemaal niets. Ik schaar dat altijd onder de noemer broad request for trivial follow-up postings en daarmee is het dus een troll.
</li>
Volgens die richtlijnen zijn alledrie de genoemde reacties correct gemodereerd.

Never stop seeking what seems unobtainable...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ook * KeX is het met * KeX en /me eens.
* KeX zegt vrij naar de modfaq
  • 0: onschuldige first posts
  • -1: (1-onschuldige) first posts ;)
offtopic:
Dit plaatje in de * KeX en de begeleidende tekst over het inzetniveau van een reaktie mag best wel eens aangepast worden.
Pagina: 1