Toon posts:

VAAG win98se share probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond mede Tweakers,
ik heb een vraag... al enige tijd hebben wij hier een netwerkje draaien met 6 pc's. 1 pc daarvan wordt als "proxyserver" gebruikt (win98se met internet delen) we maken gebruik van een kabel internet verbinding dus 2NIC's in die pc. met alle pc's kan ik het internet benaderen behalve van de pc die als proxy dient geen een programma over internet werkt. ik kan met die pc wel over het netwerk bladeren. maar internet NO WAY!

als ik met die "proxy server" wil pingen krijg ik een fout over kan windows socket niet initialiseren blablabla.... en met winipcfg tevens die zelfde fout.

de netwerkkaarten functioneren wel goed omdat ie als proxy perfect werkt

HEBBen jullie nog ID'en>? en niet meteen met opnieuw installeren komen please .. (ik heb al nieuwe netwerkkaarten en windows er overheen gezet) geen oplossing

alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
WEET iemand wat?

Verwijderd

Ik denk dat het aan win98 share gedoe ligt >:) , je kan denk ik beter gewoon winroute of winproxy gebruiken, kijk nog maar effe in de FAQ. :7
Later

Verwijderd

Topicstarter
da's dus beetje jammer antwoord :) kiek dat win98se share progje zit in win98se geintergreerd dus geen extra kosten en het heeft gewerkt dus waarom zou het dan niet weer kunnen werken :? dit is trouwens al het tweede probleem bijna hetzelfde probleem hadden we bij een vriend die gebruikt winroute pro en kan nu niet meer msnen en pingen op die pc (wel internetten)