XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik heb toch echt al van Win95C tot aan WinXP FAT32 hoorOp zaterdag 27 oktober 2001 00:48 schreef didaaf1 het volgende:
Omdat het een win98 spel is das in fat 32 formaat en die nieuwe windhoosje hebben dat niet!
Verwijderd
Maar dat heb je zelf zo gedaan, het is toch zo dat win2000 etc. op ntfs staat(correct me if i'm wrong)Op zaterdag 27 oktober 2001 01:24 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt al van Win95C tot aan WinXP FAT32 hoor
vaak zijn dat bij mij toch exe files waar een nocd-crackje is overheen gegaan, dus ik zou zeggen: ga het spel kopen!
of ga zoeken naar een andere crack
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
correcting...Op zaterdag 27 oktober 2001 03:36 schreef didaaf1 het volgende:
[..]
Maar dat heb je zelf zo gedaan, het is toch zo dat win2000 etc. op ntfs staat(correct me if i'm wrong)
je kan kiezen op wat voor partitie je m wilt installen, en dan kun je vervolgens ook kiezen of ie m moet formateren of het filesysteem moet behouden. Dat balkje staat idd standaard op formatteer als NTFS, maar je moet wel heel blind (en dom) zijn om daar gewoon doorheen te enteren, vooral als er al wat op die partitie staat
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
newbie eh?Op zaterdag 27 oktober 2001 00:48 schreef didaaf1 het volgende:
Omdat het een win98 spel is das in fat 32 formaat en die nieuwe windhoosje hebben dat niet!
fat 16,32 of ntfs heb ik nóg nooit problemen zien geven, en bovendien zijn al mn 7 partities fat 32, niet dat dát uitgemaakt had..
Die zijn vaak niet echt goed, en geven dan dit probleem.
Of je hebt een virus dat al je .exe files aan het mollen is.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Pff wat een grote onzin is dat zeg.Op zaterdag 27 oktober 2001 13:13 schreef StratoFarmer het volgende:
het komt waarschijnlijk door de crack die je gebruikt hebt... (JA, geef maar toe!)
Die zijn vaak niet echt goed, en geven dan dit probleem.
Of je hebt een virus dat al je .exe files aan het mollen is.
http://www.ntcompatible.com/n.shtml
Helaas staat daar NFS4 (full) niet bij, alleen wat over de demo. Met die fix heb ik het hele spel niet aan de praat gekregen
Soms helpt het wel om een win9x spel aan de praat te krijgen door hem voor de gek te houden met het programmatje apcomat.exe (op je windows CD). Dan kan je instellen dat het programma runt als een win98 of winNT of whatever.
En anders weet ik het niet
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.