Toon posts:

Athlon XP???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm

een kleine update bij het unlocken van de AMD op overclockers.com......

bruggen zijn niet altijd "gelasercutted" maar soms ook zo

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.com/tips693/xpl1.jpg

iemand al zo een AMD tegengekomen????
Ben benieuwd hoe je die een beetje goed kan unlocken????

Volledige link:
http://www.overclockers.com/tips693

Verwijderd

Wuh???? Wat is dat nou weer? Verhogingen?

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
hmm das wel minder

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Kan je even ook een laser gecut plaatje posten hier, want ik zou zeggen dat dit hetzelfde is....

Geen inspiratie

Verwijderd

begrijp ik goed dat de multiplier moeilijk of vrijwel niet is te unlocken door het 'obstakeltje / verhoginkje' ?

Verwijderd

Nee er staat dat het juist makkelijker is met het goede materiaal!

Verwijderd

|:( ze zijn allemaal Laser cut, aleen deze keer iets minder breed, so what? boeie ,,,,,,,,,,,,

Verwijderd

Als je 'm perse wilt overclocken dan moet je dus klooien. Of alleen de FSB gebruiken en daar krijg je zo ook al aardig mee omhoog. Dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit.

OF koop gewoon een Thunderbird 1200 t/m 1400 dan weet je zeker dat je niets hoeft te doen :).

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
kun je daar dan geen streepje strak omheen, aan allebei de kanten, dan krijg je toch nog net genoeg misschien?

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Bestel gewoon bij Eynstein een geunlockte CPU, probleem opgelost met garantie :)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:14 schreef HlpDsK het volgende:
Wuh???? Wat is dat nou weer? Verhogingen?
Nee, verlagingen :). Gewoon opvullen, streepje trekken en klaar :)

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:38

ThaDude

Hang Loose

effe overheen solderen, moet geen probleem zijn

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik heb er zo een.

eerst dus toch koppig met potlood streepjes er omheen gezet maar zoals te verachten, geen unlock.

daarna met wat tape de contactjes afgeplakt en superlijm in die spleetjes gegoten,
daarna met een velletje 400 grams de overtollige lijm weggeschuurd zodat het een mooi vlak oppervlakte werd.

toen weer met potlood 5 rechte lijntjes kunnen trekken maar helaas dat werkte ook niet.

nu dus maar die rear window defogger repair kit halen of geleidende verf.

weet iemand waar je dat kan doen?

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Elektronica-zaak, www.conrad.nl , Halfords of andere automaterialenzaak.....

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ja .. voor 40 piek voor een paar millliter :(

Verwijderd

Misschien te simpel gedacht van mij hoor, maaruhh.. kun je niet niet gewoon eromheen tekenen met je potlood? :+

Een soort "^" maar dan op z'n zij. Zou best moeten kunnen lijkt me.

Verwijderd

Nee dat gaat niet. Dat is al geprobeert en dat lukt niet.

Verwijderd

Hehehehe gewoon ff de lasertjes met een scherp en puntig voorwerp weg krabben >:) en hoppa de potlood streepjes kunnen er weer overheen...:):):):) zeker nog niet aan gedacht he.!!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Meeste electroboeren hebben wel een vervanger voor de Bison electro kit: zilverlijm...werkt goed, kost de helft.

Anders te halen in Hoorn op 't Nieuwland ;)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 07:41 schreef jotronix het volgende:
Hehehehe gewoon ff de lasertjes met een scherp en puntig voorwerp weg krabben >:) en hoppa de potlood streepjes kunnen er weer overheen...:):):):) zeker nog niet aan gedacht he.!!

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 10:36 schreef 3DBlaster het volgende:

[..]
Jij vindt quoten zonder tekst toe te voegen nuttig?

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 07:41 schreef jotronix het volgende:
Zeker nog geen Athlon XP geprobeerd te unlocken?! |:(
De lasercuts (wat er onder zit) zijn gelijk aan massa. Ze zijn nu zwart kleurig maar als je gaat krabben zie je gauw genoeg koper tevoorschijnkomen. Als jij dan zogezegd een potlood streepje wilt trekken dan maak je dus gelijk ook contact met de lasercuts. En dan doet je CPU dus lekker niks.

En zowieso wegkrabben is geen goede zaak. De kans dat je om de bruggen heen en contactpuntjes de bovenlaag van de CPU weghaalt is zeer groot. De nieuwe bruine 'look' en laag die op de CPU zit is erg dun en je zit er zo doorheen waardoor je snel weer koper gaat zien wat weer inhoudt dat het massa is en het nog moeilijker wordt om de verbindingen te maken tussen de bruggjes.

het beste is om met lijm of iets dergelijks die lasercuts weg te werken zodat je helemaal niks meer te maken hebt met die lasercuts en dus ook de massa die ze zijn.
Ik zeg nu wel steeds massa, lijkt mij het meeste logische maargoed het kan ook wat anders zijn maar voor de duidelijkheid noem ik het maar massa ;)

Dus ga nou niet krassen...Heb ik ook gedaan en maakt meer kapot dan je lief is ;)

Zie ook mijn topic:

[topic=296215/1/25]
Pagina: 1