Op donderdag 01 november 2001 07:41 schreef jotronix het volgende:
Hehehehe gewoon ff de lasertjes met een scherp en puntig voorwerp weg krabben

en hoppa de potlood streepjes kunnen er weer overheen...:):):):) zeker nog niet aan gedacht he.!!
Zeker nog geen Athlon XP geprobeerd te unlocken?!

De lasercuts (wat er onder zit) zijn gelijk aan massa. Ze zijn nu zwart kleurig maar als je gaat krabben zie je gauw genoeg koper tevoorschijnkomen. Als jij dan zogezegd een potlood streepje wilt trekken dan maak je dus gelijk ook contact met de lasercuts. En dan doet je CPU dus lekker niks.
En zowieso wegkrabben is geen goede zaak. De kans dat je om de bruggen heen en contactpuntjes de bovenlaag van de CPU weghaalt is zeer groot. De nieuwe bruine 'look' en laag die op de CPU zit is erg dun en je zit er zo doorheen waardoor je snel weer koper gaat zien wat weer inhoudt dat het massa is en het nog moeilijker wordt om de verbindingen te maken tussen de bruggjes.
het beste is om met lijm of iets dergelijks die lasercuts weg te werken zodat je helemaal niks meer te maken hebt met die lasercuts en dus ook de massa die ze zijn.
Ik zeg nu wel steeds massa, lijkt mij het meeste logische maargoed het kan ook wat anders zijn maar voor de duidelijkheid noem ik het maar massa
Dus ga nou niet krassen...Heb ik ook gedaan en maakt meer kapot dan je lief is
Zie ook mijn topic:
[topic=296215/1/25]